9/29/2015

Care Routine on my Hair - Vlasová péče bez oplachování

Zdravím Vás naše milé čtenářky,

konečně mám více času protože se mi povedly státnice a já jsme tak ukončila inženýrské studium a teď na mě čeká realita opravdového světa.

Dnes Vám tak přináším naši vlasovou péči, kterou se ségruškou používáme a spolu s tím i naše názory na každičký produkt, který vidíte.

Samozřejmě je touto vlasovou péčí myšlena ta v "poslední" etapě péče o vlasy. Nemyslíme tak kondicionéry a masky na vlasy, ale bez oplachové péče.
NIVEA long repair
Tento sprej je hodně nenápadný a nevím zda by jste si ho jen tak všimly v drogérii. Já jsem po něm sáhla protože byl ve slevě a značka Nivea ve mně budí stále jistotu. Abych to ještě uvedla na pravou míru tak já jsem hodně lenivá na to abych používala masky na vlasy na to je spíše Šari, proto u mě Nivea vyhrála i tím, že je to expresní kondicionér, který NEMUSÍM oplachovat, takže vylezu z teplé vany, vysuším si vlasy ručníkem a hned vlasy nastříkám, prohrábnu si je skrze prsty a letím zase dál ;). 

Aplikace je tedy velmi snadná a díky hodně kvalitnímu rozprašovači, který stříká malinkaté množství v hustém "oblaku" nebo jak bych to řekla, je aplikace rovnoměrná a vlasy - to je důležité nejsou zatížené, nelepí a opravdu rozčesávání je opravdu příjemnou etapou ve zkrášlovacím raním procesu ;).

Je sice psáno, že se může aplikovat i do suchých vlasů, ale já osobně, když nanesu cokoli mokrého do suchých vlasů, tak se mi mastí, takže já zásadně aplikuji do vlhkých vlasů.

Jak jsme psala kvalitní aplikátor. Mohu tedy doporučit sprej do sbírky produktů, ve spojení s jinou vlasovou péčí si myslím, že budete spokojené. I když nevím zda jeho samotná aplikace bez jiné péče by byla tak výrazná. 

složení

SYOSS shine-sealing
Tak předem se přiznávám a říkám TOHLE JE MŮJ MILÁČEK. Tento olej od Syoss na vlasy neskutečně VONÍ a já stále doufám, že jednou si koupím i parfém v tomto duchu :D.

Navíc má tento můj oblíbenec hned tři druhy použití. Tak zaprvé - tu používám já, ho můžete nanést na konečky vlhkých vlasů a jemně ho vmasírovat. Nebo ho můžete aplikovat před umytím na suché vlasy (dle mého škoda smýt tak krásnou vůni) nebo ho můžete nanést po umytí vlasů do suchých vlasů.

Směs olejů dostanete na vlasy díky pumpičce v černé barvě. Krásně k sobě ladí spolu s růžovou lahvičkou. Samotný olej je totiž čirý a bezbarvý. Jeho konzistence je lehce tekutá a příjemná pro aplikaci. Já jsem rozhodně hodně spokojená a líbí se mi celý ten produkt od obalu přes obsah po jeho efekty.

složení

I podle složení můžete vidět, že elixír jak olej výrobce nazývá v sobě ukrývá velké množství olejů, které pomáhají v boji proti suchými vlasům/konečkům.

AVON Advance Techniques
Další olej, který stejně jako Syoss neuvěřitelná překrásně voní. Používám ho stejně jako olej od syoss a nikdy nevím jakému mám dát přednost. Šari ho už v AVONu koupila několikrát, takže máme možná třetí balení nebo více????

Vidím to tak, že až se zase podíváme na dno skleněné lahvičky, tak budeme muset kontaktovat naši AVON lady ;).
Jeho konzistence a textura je stejná jako předešlý olej od syoss, jen s tím rozdílem, že olej je žlutý, ale to není vlastně ani rozdíl, protože tohle jsou z tohoto článku mé OBLÍBENCI.


NADĚJE lopuchový výluh
Jedná se vůbec o mojí první lopuchovou vodu na vlasy. Líbila se mi zejména proto, že součástí balení je i pumpička a tak je aplikace snazší a příjemnější. Pořídila jsem si tento výluh na doporučení mé známé, která mi ho doporučila jako "zázrak" na růst vlasů.
Musím se přiznat, že po měsíci používání jsem si všimla jistých náznaků zlepšení. Začaly mi vyrůstat malé jemné vlásky u čela a u temena hlavy a musím řict, že jsem z toho měla opravdu radost. Samozřejmě, nebylo to jen zásluhou tohoto výluhu, používala jsem ho společně s betakarotenem, ale zcela nějakou zásluhu na tom měl. Používala jsem ho vždy 3x denně (ráno - odpoledne - večer) a po aplikaci jsem si nezapomněla masírovat místo alespoň jednu minutu, aby se přípravek dostal dovnitř mé vlasové pokožky.  

Jediné, co mi vadilo, byla parfemace. Je sice přírodní, ale extrémně silná a mě opravdu byla nepříjemná. Ale myslím si, že se to dá po pár použití zvládnout :)
pumpička pro pohodlnou aplikaci
složení

AVON advance techniques supreme oils
Tak nevím, ale z toho produktu mám všelijaké pocity. Nevím ale možná jsem mu ani nedala moc šanci. Něčím mi ten produkt prostě není moc sympatický. Přitom mi na vlasech nenechává špatný pocit. Neslepuje je, ale jednoduše řečeno se musím nutit k jeho aplikaci.

Jeho nanášení je stejně snadné díky spreji jako u Nivea. A před použitím je třeba s tekutinou dostatečně zatřepat.

A když o něm teď vlastně tak píšu, tak přemýšlím co mi na něm vadí a vlastně nic. Takže mu dám ještě šanci a nebudu ho zatracovat. Vždyť vlasy jsou po něm příjemné na dotek.

složení
Co ve mně nevzbouzí důvěru je docela dost dlouhé složení, i když zde je to dáno tím, že obsahuje proteiny a oleje.

BIOHAR vlasové sérum s přírodním hyaluronanem
Po dlouhém rozmýšlení jsem si v lékárně k lopuchovému výluhu od Naděje pořídila i Biohar přírodní vlasové sérum. Přemýšlela jsem, zda - li nezkusit Biosil, ale nakonec zvítězil právě již zmíněný Biohar a to díky tomu, že se nedávkuje v tabletách. (už tak toho beru hodně :D


Přípravek obsahuje jednoduché kapátko, díky kterému aplikujete produkt k pokožce hlavy a místo opět masírujete alespoň jednu minutu. Já ho právě střídám s lopuchovou vodou od značky Alpa nebo Naděje. Ráno a odpoledne aplikuji lopuchové přípravky a večer Biohar. Jelikož se jedná o přírodní produkt, je jasné, že výsledek se dostaví až zhruba po měsíci. Právě před začátkem aplikace jsem si obarvila vlasy na blond a tak díky tomu mohla poznat to, jestli mi vlasy rostou rychleji. A opravdu, cca po šesti týdnech se objevily odrosty, které byly větší než jsou obvykle. Díky stresu, kdy mi vlasy opravdu dost padaly, padat přestaly a navíc se dost posílily. Navíc po dvou měsících jsem uviděla i první nové chomáčky vlasů, které byly nejvíce znát na přibývající ofině a na místě koutů.

--------------------------

Všechny tyto produkty jsou přehledně skladovány na poličce u zrcadla a my je tak můžeme pravidelně používat. Nedá se říci co je využíváno více. Jeden den si prostě vezmu Syoss a druhý den například olejíček od AVONu.

Jediné co já nepoužívám je lopuchová voda a BIOHAR, který aplikuje pouze Šari. Pravdou však je, že od doby co mám poličku u zrcadla takto vybavenou různou vlasovou péči, kterou občas doplňuji o nové kousky, nemám roztřepené konečky OPRAVDU a vlasy jsou jemné, nejsou rozlítané a velmi snadno se rozčesávají.

A jak to máte vy??? Pečujete o své vlasy také pomocí bez oplachové péče???? Vlastníte nějaký ze zmíněných produktů nebo nám nějaký doporučíte????

10 comments:

  1. Replies
    1. Opravdu??? No já miluju jeho vůni a pocit na vlasech, který zanechává. Pro mě je to velký oblíbenec.

      Delete
  2. Používám arganový olejíček od Lee Stafford :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak o tom jsem jeste neslysela tak mrknu :-)

      Delete
    2. Tak o tom jsem jeste neslysela tak mrknu :-)

      Delete
  3. Páni, nic z toho nepoužívám, ale něco možná určitě vyzkouším :) já se spoléhám na SYOSS condicioner a šampon, výrobky Loreal a kokosový olej :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kokosovy olej ten segra taky pouziva ;-)

      Delete
  4. Proč, proboha, tolik otazníku a vykřičníků (????!!!!)

    ReplyDelete
  5. Avon olejíček je super, taky jsem ho dřív měla :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)