9/10/2015

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow Sweet Pinkies

Zdravíme Vás naše milované čtenářky,

dnes Vám nesu super senzaci v podobě Flormar paletky očních, která nás okouzlila.
Tuto Quatro paletku seženete v drogerii Teta nebo na oficiálních stránkách. K dispozici je v 6 barevných variantách a 14g stojí 149 Kč.


Přiznám se, že v TETA drogerii jsem dost dlouho chodila kolem stojanu flormar a jen tak letmo mrkla na produkty, hlavně na tužky, laky na nehty a sem tam na toto kvatro.

Ale moji ségru tahle značka lákala mnohem více. Hlavně tyto kvatra ji očarovaly, takže jsem se jednou rozhodla, že ji paletku koupím a budeme ji mít dohromady. Líbilo se ji toto růžové provedení a mě náhodou taktéž, takže volba byla jistá a paletka putovala do košíku.


Balení obsahuje 14 g a my máme konkrétně verzi Sweet Pinkies. Obal kvatra je kulatý, sytě růžový a uprostřed s průhledem na oční stíny. Otevírání je stejné jako u krémů (ale nemusí se šroubovat). Celý obal na mě působí dost robustně a já bych raději uvítala jemnější balení.


Když se podíváme pod víčko na čtyři oční stíny, které obal skrývá, tak Vám to vyrazí dech. Ano ano chápu někomu ne, ale já miluji starorůžovou a barvy jí podobné a tahle celá paletka je takto laděná.



Barvy jsou krásné a zdají se být až sametové. Pigmentace stínů se mi zdá opravdu pěkná a když stíny nanesu na oční víčko a pod ně aplikuji oční bázi od AVONu, tak mi vydrží v pohodě celý den a nestane se mi, že by se mi stíny slily do jedné či dvou linek.


Jak jsem již zmiňovala pigmentace stínů je krásná, opravdu jsem spokojená. První stín je takový lehce perleťový a světlý a já s ním zpravidla projasňuji vnitřní koutek oka. Druhý a třetí stín nanáším na pohyblivé víčko a přechody rozmazávám blendícím štětcem. A konečně poslední čtvrtý stín, s tím jemně zvýrazňuji oblast nad pohyblivým víčkem a vše spolu dohromady má úžasný finální efekt. Poslední stín je zajímavý a nevšední, je takový hnědo růžový.

Nejvíce se mi líbí druhý stín, to je pro mě prostě TOP barvička. Na druhé místo bych zařadila poslední stín, protože je nevšední a do paletky krásně zapadá.

Konzistence stínů mi připadá taková lehounce krémové a hutnější, myslím tím, že to nejsou typické stoprocentně sypké stíny a práce s nimi je velmi snadná, protože se pěkně nanáší a nepráší.

swatch jednotlivých odstínů


Já jsem osobně z tohoto kvatra hodně nadšená a své investice nelituji ani maličko. Jsou to pěkné stíny s dobrou výdrží a snadnou aplikací. Všechny barvičky k sobě ladí a nemohu říci, že bych nějaký stín vyměnila za jiný.

A co Vy?Taky se Vám líbí? Máte taky oční stíny Flormar :)

Moc Vás zdravím Vaše

2 comments:

  1. Musim rict, odstinove se mi to libi a ta pigmentace je fajn.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To musim souhlasit je uzasna a mam z ni radost uz jsem ji nekolikrat pouzila a vydrzi s bazi na jednicku ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)