9/25/2015

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow Autumn Leaves

Ahojda milé čtenářky,

dnes jedeme opět v rytmu flormar quartet, které jsem si zamilovala. Je to už má druhá paletka a tento článek bude hlavně proto, že Vám chci ukázat odstíny a pigmentaci této paletky. Jinak podrobnější popis paletky je zde, kde popisuji paletku sweet pinkies.


Po ohromně velkém nadšení z paletky flormar sweet pinkies mám u nás doma své čestné místečko paletka druhá AUTUMN LEAVES. A tahle paletka je taky božíííí. Miluju její barvy, miluju její pigmentaci, miluju ji celou.


Balení krásně ukazuje, které barvy se v quatru skrývají. A taky díky tomu jsem si jich všimla ve stojanu flormalu. Asi nemá cenu tu znovu rozebírat balení, texturu nebo pigmentaci. To vše jsem rozbírala v odstínu sweet pinkies.



Všechny čtyři odstíny se neskutečně hodí k podzimu - o tom nemůže být řeč. Neviděla jsem ještě paletku, která by se více hodila k podzimu než tato. Barvičky stínů jsou krásně teplé a podzim krásně prozáří.

Mým favoritem je odstín 2, který je prostě nejlepší a v paletce nejvýraznější. Přirovnala bych ho k terakotové barvě nebo ji můžeme přirovnat k barvě dýně hokaido. Velmi teplým odstínem je odstín 3, což je taková krásná hnědá, která krásně doplňuje odstín 2. A pak jen zbývají dva odstíny. Odstín 1 nám krásně prozáří oko (já používám na vnitřní koutek oka) a odstín 4 lze použít k líčení podobné kouřovému a oko zvýrazní a ztemní.

Já prostě miluju tu texturu a pigmentaci. Oční bázi už dávám automaticky pod všechny oční stíny, i kvůli zvýšení sytosti, ale tady je sytost neskutečná. Prostě já tyhle stíny miluju a budu se koukat jaké další paletky by se mi hodily.




Já jsem si paletkou velmi zpříjemnila podzim a Vám ji mohu srdečně doporučit. Troufám si říci, že této koupě nebudete litovat.

A jaké paletky od flormar máte??? Jaké se Vám líbí???

6 comments:

  1. Od značky Flormar mám pouze laky a snimi jsem naprosto spokojená :)
    Ale tato paletka mě nezaujala..

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    ReplyDelete
    Replies
    1. O lacích jsem taky slyšela samou chválu ;) a co se paletky týče, tak první mě zaujala sweet pinkies, ale další návštěvu Tety mě okouzlila i tato jsou to sice méně obvyklé barvy, ale o to krásnější a připomínají mi podzim a dýně ;) ;)

      Delete
  2. Ja zkousela jen laky. Ta pigmentace je skvela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mas pravdu jsem nadsena zajdi do tety maji slevy flormalu ;-)

      Delete
  3. Nádherná paletka, má úžasné odstíny :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odstín 2 mě uchvátil i mamču a právě on rozhodl, že si paletku odneseme domů ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)