9/06/2015

GoodBye srpen 2015 - Měsíc s překvapením uvnitř

Přeji krásný nedělní den,

dlouho jsme se sestrou na blogu nebyly aktivní, ale jestli nás sledujete na našem instagramu tak víte, že jsme zařizovaly něco extra speciálního. A nebylo to nic jiného než nový fotoaparát, který by nejen skvěle fotil, ale i natáčel. Po dlouhé rozvaze, jestli jít do kompaktního fotoaparátu nebo do zrcadlovky jsme se rozhodly, že upřednostníme kompakt. A to už nejen díky tomu, že chceme do budoucna točit vlogy z našim akcí. A vzhledem k tomu, jakou jsme požadovaly kvalitu jsme si nakonec vybraly Olympus Pen e-pl7. A můžu Vám říct že až na drobné maličkosti, nás tento foťáček naprosto zaujal! Ale o tom až jindy :)

Dnešní video jak už nadpis napovídá, bude o spotřebovaných produktech. Tento měsíc jsem trochu "šetřila" a spíše jsem zkoušela nové produkty, které Vám ve videu představím. Objeví se i pár přešlapů, ale to nebudu prozrazovat. Přeji Vám příjemnou zábavu u sledování videa :)


PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
L´oreal Prodigy barva na vlasy, 10.21 Porcelain [teta drogerie] 150 Kč
Bione výživný mandlový krém [teta drogerie] cca 80 Kč
Garnier micelární voda [dm drogerie] 120 Kč
Lilien tonikum s aloe vera [makro] 45 Kč
L´oreal Elseve Arginine Resist maska na vlasy [teta drogerie] 100 Kč
Ellie mandlový krém na suchou a citlivou pleť [teta drogerie] 50 Kč
Schwarzkopf GlissKur maska na vlasy [Teta drogerie] 120 Kč
Bioderma Hydrabio sérum [mojelekarna.cz] 450 Kč
Avon Skin So Soft tělové mléko [Avon] 50 Kč
Lush balistika HoneyBee [Lush] 129 Kč


CO MÁM NA SOBĚ
líčení - Nivea, Bioderma, Avon, Astor, L´oreal, Maybelline, Dermacol, Makeup Revolution
oblečení - tričko C&A

O ČEM SE ZMIŇUJI

HUDBA
Jingle Punks - Sound Off

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
video - Olympus Pen e-pl7
fotky - Huawei P6, P7, Olympus pen e-pl7


Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
[] obchod nebo místo, kde jsem si produkt koupila
- není li u žádného produktu žádná značka, koupila jsem si ho sama


4 comments:

  1. To sérum od Biodermy bych chtěla docela vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho zkus, jestli trpíš jako já na velmi suchou pleť :)

      Delete
  2. Strašně se mi líbí, že jsi podcivě popsala co ve videu zmiňuješ :) Článek a video jsem si užila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee děkuju moc! Jsi hodná :) Vždycky se snažíme s Kačkou, aby jsme měli co největší přehled :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)