9/22/2015

L´oréal Paris Pure zone

Krásný večer milé čtenářky,

dnes se bude článek věnovat tématu čištění pleti. Ráda Vám tak představuji L´ORÉAL PARIS Pure zone.


Teď tedy přímo k produktu, jak můžete vidět, tak je balení nezvykle tvarováno a to díky tomu, že v sobě skrývá i aplikátor.


Netradiční balení je jednoduché a v bílé barvě doplněné o fialovo oranžový štítek, který upozorňuje na obsah balení.


Jak jsem již avizovala, tak v balení je skrytá i houbička a s její pomocí lze produkt snadně aplikovat. Houbička je neskutečně jemná a pružná a lehce se tak přizpůsobí tvaru vašeho obličeje.



Houbička je zacvaknuta na horní části balení a lehkým zatlačením ji lze vyjmout. Díky konci lze houbička snad a pohodlně uchopit mezi dva prsty a krouživými pohyby čistit obličej.



Na dolní části balení nalezneme klasický ničím šokující uzávěr s víčkem. Co se mi na balení líbí, že je situováno víčkem dolů, což velmi usnadňuje manipulaci s produktem když jeho obsah dochází.


Zde můžete vidět konzistenci a texturu produktu. Je to hodně tekutý bezbarvý gel. Díky své konzistenci stačí neskutečně málo gelu, který vždy kápnu doprostřed houbičky. Opravdu i tak malinké množství gelu vytvoří pomocí houbičky krásnou pěnu.


Gel jsem hodně používala v teplých dnech (ale ani teď ho nepřestávám používat), protože po jeho aplikaci cítím velkou svěžest. Dle mého názoru gel obsahuje mentol, protože cítím "studené a větrové" osvěžení na celém obličeji. Houbička je opravdu hodně jemná a pokožku obličeje nedráždí.

Velmi oceňuji, že balení obsahuje i houbičku a já tak nemusím shánět "něco" čím gel nanášet.

L´ORÉAL pure zone avizuje, že pomůže v boji proti černým tečkám, pupínkům a ještě pomáhá ke zmatnění pleti.

Produkt opravdu stačí, jak balení informuje aplikovat po dobu půl minuty (déle bych to asi nevydržela ;) :D ).

složení


Já osobně jsem s produktem spokojená a používám ho v mé péči o pleť. Jeho spotřeba je směšná, protože ať jsme na produkt tři (já, mamka a ségra), tak v balení zbývá ještě hodně hodně gelu. Líbí se mi i "mentolová" svěžest, která zůstává na pokožce obličeje po umytí. Konzistence gelu je příjemně tekutá a lehce roztíratelná. Štěteček je také vydařený a díky němu docílím opravdu příjemného pocitu na obličeji a pěny.

Žádné alergické reakce jsem si nevšimla a znamením je pro mě i moje mamka, která na obličeji snese tak tisícinu toho co my (pro ukázku její obličej snese pouze "modrou" Niveu krém a Niveu s aloe vera i když teď k tomu přibyl krém od BIONE, který jí taky sedí, ale víc nic).

Moje pokožka obličeje je průměrná, spíše suchá a T-zóna se mi občas mastí. Jsou období, kdy trpím na pupínky a někdy několik měsíců nic, černé tečky mívám v oblasti nosu, ale tento gel mi pomáhá v boji proti nim.

Když gel smyji, tak nemám pocit "křížaly" - tedy že mám pleť scvrklou a suchou, jak někdy bývá o jiných produktů. Moje pleť je svěží a tento gel Vás opravdu probudí.

Za mě tedy ano a jsme ráda za tuto investici.

A co Vy??? Máte??? Nebo Vás produkt zaujal???

2 comments:

  1. Jednou jsem ho měla a nějak mě úplně nezaujal, nemusím ho mít znovu :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě já jsem moc ráda, že jsem ho vyzkoušela ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)