9/17/2015

MaxFactor Creme Puff Powder - Přepudrovaná nebo nepřepudrovaná?

Krásný čtvrteční den,

nevím jak Vy, ale u mě existují produkty, bez kterých se neobejdu. Je to taková moje každodenní rutina, bez které si nedokážu svůj den představit. Po nanesení makeupu si vždy nanesu pudr, který mi musí vyhovovat a dokonale mi sednout, ale přitom nesmí vypadat jako maska na obličeji. A o jednom takovém pudru Vám povím dnes. A tím je MaxFactor Creme Puff v odstínu 85 Light In Gay.

MaxFactor Creme Puff Powder je k dostání ve všech drogeriích. K dispozici máte na výběr z devíti odstínů. Obsah 21g stojí okolo 200 Kč.


Na tento pudr jsem narazila jen tak náhodou, protože mi docházel můj oblíbený od Rimmelu Stay Matte a chtěla jsem prostě vyzkoušet něco jiného. Kategorii transparentních pudrů jsem přeskočila a v drogerii chodila stojan po stojanu různých kosmetických značek. A najednou jsem narazila na stojan s MaxFactor. Musím se přiznat, že od této značky jsem do této doby nic neměla a tak jsem vyzkoušela pudr. Mě ihned zaujalo to, že tento produkt má hrozně moc stínů a podtónů a tak pro mě bylo opravdu těžké si vybrat.
Balení produktu je celoplastové, ale vyrobené z bytelného plastu, takže Vám obal vydrží i v kabelce na přepudrování a nerozbije se. Na první pohled vypadá obal luxusně, protože má zlato černou barvu v lesku. Přiznávám se, že tato skutečnost mě na deset procent ovlivnila při koupi produktu :) (ano, jsem ujetá na obaly :D Navíc je pudru 21g což je opravdu hodně a tak jestli Vám sedne na pleť, vydrží opravdu dlouho.
Konzistence produktu je klasická, sypká a kompaktní. Výrobce uvádí, že výrobek se dá použít buď jako krycí makeup za využití vlhké houbičky nebo normálně jako pudr, který aplikujete pomocí již přiložené houbičky, kterou bych ale shledala ne moc vhodnou na nanášení. Musím se přiznat, že prvou variantu jako makeup jsem ještě nezkoušela, zakoupila jsem si produkt zejména na přepudrování. Má být vhodný pro všechny typy pleti, to bohužel nevím, ale musím se přiznat, že při aplikaci na mou suchou pleť se mi stává, že se vytváří pocit a vzhled vysušené pleti, dá se říci až masky. Mám proto z něho smíšené pocity. Na hydratovanou pleť je fajn, ale jakmile to s jeho nanesením přeženete, čekejte, že se Vám to vrátí v podobně sypké přepudrované masky.
Odstín 85 Light In Gay je světlý s podtónem do růžova, takže ho skvěle využiju na nastávající chladné dny, kdy mi vymizí zbytky opálení z obličeje. Jinak má pudr příjemnou parfemaci, která sice není sice tak úplně přírodní, ale mě osobně připomíná vůni pudrové růže.
 swach produktu

Složení pudru

A komu bych tedy MaxFactor pudr doporučila? Neřekla bych tedy zcela úplně, že je určený pro všechny typy pleti, doporučila bych ho spíše pro mastnější pleť. Právě pro nositelky této pleti bude vhodným společníkem pro zakrytí nedokonalostí, pupínků. Já ho osobně používám jen na zakrytí T zóny, protože tuto část mám opravdu mastnější než zbytek obličeje. Jinak mám z makeupu smíšené pocity a nejsem si jistá, zda bych si ho příště pořídila.

4 comments:

  1. Tento by mi možná i vyhovoval :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak se na něho jukni, myslím si, že je v Tetě ještě v akci :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)