9/27/2015

Podzimní GIVEAWAY!

Hezkou neděli, Vám všem,

jelikož už je za námi pár podzimních dní a musíme se přiznat, že stejně asi jako většina lidí nemáme chladnější dny rády, rozhodly jsme se, že Vám zpříjemníme podzim a vyhlásily jsme další, tentokrát podzimní GIVEAWAY!

Tentokrát se ponesu v duchu podzimních barev a nezbytností, které potřebuje do chladnějších dnů každá kráska, aby zkrášlila a hydratovala svou pleť :)

A co jsme si pro Vás připravily?
 1 Maybelline BB Cream Dream Pure, Light
2 Essence Blush Up!, 10 Heat Wave
3 Uma Cosmetics mono oční stín, 06 Golden Eyes
4 vzorečky pečující kosmetiky - Clarins Creme Eclat du Jour, Ryor extra výživný krém s arganovým olejem, Mixa CC krém
5 Maybelline Colorama lak na nehty, 303
6 Miss Sporty Club Bing lak na nehty, 4212

7 čelenka s pírkem 


Co pro to musíte udělat?
- sledovat nás přes GFC +  facebook / instagram
- být našim českým čtenářem
- odpovědět na otázku, která zní: Co máte nejraději na podzimu? 

Soutěž bude trvat do půlky října a vítěz bude jen jeden. Giveaway potrvá do 15.10. 2015 do půlnoci.

Veškeré produkty jsme nakoupily do soutěže samy a nebyly nám poskytnuty žádnou kosmetickou firmou. 
Budeme se těšit na Vaše zajímavé odpovědi a všem držíme palečky

15 comments:

  1. Gfc caroline
    Kajush.01@centrum.cz
    Na podzimu mam nejradši to ,ze jde kombinovat spousta kousku oblečeni ,můžeme nosit velke Šaly apod :)

    ReplyDelete
  2. GFC i FB : Kateřina Kalábová
    katerina.kalabova@seznam.cz

    Na podzimu mám ráda, jak se zbarvuje listí, line se taková ta vůně podzimu a člověk může konečně vytáhnout podzimní barvičky v líčení :)

    ReplyDelete
  3. Všude už delší dobu sleduji! :) :) štěpánka petrů/štěpánka tučková/corculum foodblog na fb
    stepanka.tuckova@seznam.cz
    Na podzimu mám nejradši tu melancholii. Pocit, že jeden rok postupně končí a nový začne. Ráda se procházím ve zbarveném tlejícím listí a vychutnávám si sílu okamžiku. :)

    ReplyDelete
  4. GFC a FB: Tess Šmajsová
    e-mail: teria@hotmail.cz
    Na podzimu mám nejradši, že už si pomalu můžu začít pálit moje svíčky, dělat si do školy čaje do termosky a pozorovat listí ladně pokrývat zem :)

    ReplyDelete
  5. Gfc jako Miska
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Na podzimu miluji padani listi, priroda se krasne meni. Mohu palit vosky YC. Podzimni prochazky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. sleduji všude, gfc, fb i yt. :) Na podzimu mám nejradši svoje narozeniny :))) Ale mám ráda barvy přírody na podzim, mám radost, že zalezl hmyz, že zas budu mít na půl roku klid (fakt mám ze všeho, co má 6 nebo 8 nožeček a je to rychlejší než já, fobii). :)
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
  7. sleduji jako elizabeth greenova
    tomanova.katerina@centrum.cz
    na podzimu mam nejradsi svuj kabatek a listi

    ReplyDelete
  8. ahoj,
    gfc : kacaVal a sleduji i na fb jako Kača Val :) Strašně se mi líbí Váš blog. Moc se mi líbí hlavně recenze, které máte fakt skvěle popsané a vždy mě přesvědčíte o koupi nějakého výrobku :D :) A taky máte články strašně moc pěkně nafocené :) Co se týká podzimu, tak na podzimu mám ráda tu pohodu. Kdy si doma zatopím, obleču si teplé ponožky, uvařím dobrý čaj, lhenu si pod peřinu, zapálím svíčku a čtu si, nebo se koukám na filmy :) Taky mám ráda podzimní procházky parkem, kde všude padá barevné listí :)
    Ahoj,
    přes Gfc tě sleduji jako Kača Val :) A musím napsat, že toto je naprosto úžasná Giveaway. Miluju laky na nehty a lkování nehtů. Vždycky si lakuji nehty barvou, jakou mám zrovna náladu :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    ReplyDelete
  9. Na podzimu je nejkrásnější jak je promnenlivy a dokáže zářit všemi barvami 😍 Když prší a svítí sluníčko, je to dokonale ☀️💦

    ReplyDelete
  10. Krásná soutěž! Na podzimu miluji svíčky, barvy a horkou čokoládu :-)
    GFC-Nela Walk, FB-Nela Procházková!
    Cumanelka@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Sleduji... instagram moc hezký, moje nejoblíbenější sociální síť a vaše fotky jsou parádní:)
    Podzim celkově moc nemusím, ale mám ráda to babí léto, kdy se dá vyjít ven jen ve svetru, líbí se mi podzimní móda - šátky, šály, vesty, svetříky, kabátky... Na podzim si ráda sednu k počítači s kávičkou nebo čajem, zabalím se do deky a sleduji nějaký film nebo pořad:) Když prší nebo fučí, radši ven nevycházím, zimu nesnáším! :)
    anda.v@email.cz
    Aneta

    ReplyDelete
  12. GFC i FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Mám ráda ty podzimní barvy, ještě docela teplé sluníčko, barevné listí, posezení na lavičce na sluníčku v našem městečku u řeky ... :-)

    ReplyDelete
  13. GFC i FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Mám ráda ty podzimní barvy, ještě docela teplé sluníčko, barevné listí, posezení na lavičce na sluníčku v našem městečku u řeky ... :-)

    ReplyDelete
  14. Na podzimu mám ráda barevné listí, které začíná opadavat. Mám rada ještě ten teplý podzim když je pak už škaredo tak ne. Toto období mám ráda protože mohu mnohem vice nosit cínovou barvu a i vinovou rtenku.
    slovakovairca95@seznam.cz
    Fb Irenka Slováková
    Gfc slovakovairca95

    ReplyDelete
  15. Velmi zajímavá soutěž :-) produkty z giveaway by se mi docela hodily, tak zkusím štěstí ve hře.
    gfc: Simoneta K
    fb: Simona Ka
    insta: Simonetablog
    kontaktní email: roxana66@seznam.cz

    Podzim ráda nemám skoro vůbec, ale když mám teda něco opravdu vybrat co se mi líbí. Nejlepší na podzimu je, když padají kaštany. Tento rok jsme jich nasbírali opravdu hodně a v zimě je budeme vozit pro divoké prasata do obory. Akorát jsme při tom sběru nastydli a teď mám angínu :-D ale už se to lepší. Pak se mi líbí na podzimu, když padá to barevné listí, to je opravdu nádhera a pak samozřejmě na blozích různé podzimní líčení.

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)