9/23/2015

Podzimní nákupy s O2 extra výhody PODZIM 2015 !!!!

Ahojda slečny,

už je to bohužel (nebo pro někoho bohu dík) podzim začíná a s ním i chladné počasí a my se tak můžeme rozloučit s letním a vzdušným oblečením a na půl roku ho tak schovat do skříně.

Nicméně nemusíme tak zoufat, neboť i ta podzimní móda není o nic méně zajímavější než ta jarní a letní. Samozřejmě každá z nás má několik kousků z minulé sezóny, ale taky každá z nás chce kousky nové a být jak se říká IN.

Proto Vás chci tímto článkem upozornit, že od 1.10. začínají slevy až 50 %, které poskytuje O2. Ano některým to přijde ne fér, ale je to jen pro zákazníky O2.

Já tyhle slevy mám moc ráda a častokrát je využívám spolu s mamčou i ségrou hlavně v C&A. Jednou jsem takto velmi výhodně koupila zimní kabát, který mám do dnes. Je to ten typ kabátu, který je lehce přes kolena a když venku sněží, prší a fouká, tak jsem krásně schovaná, protože je na zip a patenty (zlaté aplikace k černému kabátu se velmi hodí) a já jsem tak schovaná jako v župánku a nikde mi nefouká na krk ani na záda.

O2 extra výhody hlavně využívám v obchodech C&A, ale podívejte a určitě využijete zvýhodněný nákup například v YVES ROCHER, MARKS&SPENCER, SEPHORA aj.

Tak doufám, že jsem Vás trochu navnadila a v okolí seženete někoho, kdo vlastní mobilní číslo u O2 pokud ho nemáte. Tak přeji krásné nákupy a nenechte si nic ujít ;)

Půjdete nakupovat??? Znáte tyto slevy??? Využíváte je??? A jaké značky preferujete???

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)