10/30/2015

Burgundy Autumn Wishlist 2015 - Red Warms

Krásný podzimní den♥

musím se přiznat, že podzim patří vůbec má nejméně oblíbená roční období. Předvídá totiž ještě chladnější dny, než nabízí on sám - a to ty zimní, které mají být tento rok opravdu kruté. A tak je načase vytáhnout teplé rukavice, velké šály, které nezahřejí nejen krk, ale mnohdy i celé tělo a vyjít do toho neúprosného počasí. Možná to teď líčím jako kdyby venku byla Sibiř, ale já takto podzim prožívám, protože patřím mezi tu skupinku lidí, která je opravdu hodně zimouřívá :) (ano teď mám na mysli dva svetry, dlouhé triko, krb a plyn, který i mnohdy nestačí a tak pomůže jedině Tom, který nevím jak to dělá, ale vždy má tak teplé ruce, jako dva plamínky). Prostě ať si říká kdo chce, láska zahřeje ze všech elementů nejvíce :3

Jako každý měsíc i v dnes, na počátku měsíce listopadu Vám přináším můj další wishlist - tedy seznam přání, který je tak trochu předvánočním přáním, aby ty nadcházející zimní dny nebyly přeci jen tak mrazivé.

A co Vy? Jak prožíváte zimu a už cítíte přicházející Vánoce?
1 BH Cosmetics, konturovací sada Colour and Blush - podzim a já jsme spjati velkým poutem s jednou věcí a to s konturováním. Miluju, když moje pleť ztratí veškeré opálení a já si pohraji s hnědými odstíny na mé tváři a vykouzlím velkou hru stínů. Tato sada obsahuje vše, co je pro konturování nezbytné - bronzer, tvářenky i rozjasňovače. Líbí se mi, že má světlé odstíny a pro mě jako bledulku bude krásný. Viděla jsem ho na serveru dekorativka.cz, kde je nově v nabídce a k dostání je za 499 Kč.

2 Freeman pleťová slupovací maska granátové jablko - v chladných dnech obzvlášť miluju masky na pleť, protože díky tomu jí dodá vše potřebné látky pro to, aby se vyživila a překonala tak zimu. Mě zaujala na e-shopu dekorativka.cz tato slupovací s granátovým jablkem od Freeman. Obsah 150ml stojí 149 Kč.

3 Catrice lak na nehty Ultimate, 25 Roberts Red Ford - musím se Vám k něčemu přiznat. I v ne příliš teplých dnech miluji pastelové modré a růžové odstíny nehtů. Ale jelikož teď docela frčí tato burgundy barvička nejen v oblečení, ale i v dekorativní kosmetice, chtěla bych sbírku svých laků rozšířit o tento úžasný odstín. Tento lak jsem opět zahlédla na dekorativka.cz a stojí 69 Kč.

4 Houbička na makeup - na dekorativce mě zaujal i tento "beuaty blender" na aplikaci makeupu. Musím Vám říci, že už chápu americké youtuberky, že si tento nástroj na makeup tak oblíbily. Má snadné použití a díky tomu, že dokáže absorbovat vodu tak produkty na tvář rozetře do přirozeného efektu. A jestli jste v tomto začátečníci. Zkuste tento. Stojí pouze 59 Kč.

5 Bomb Cosmetics, vonná svíčka Passion Fruit - k podzimu a k zimě neodmyslitelně patří svíčky. Jejich vůně a zář mi v tomto čase připomínají předvánoční čas, kdy se peče cukroví a všude jsou slyšet tóny koledy. Tato je naopak ovocná a ve mě evokuje i svým vzhledem vůni ovoce (léto, že by?) Tyto vonné svíčky mají i úžasný design a stojí 199 Kč.

A co Vy? Neříkejte, že nemáte nějaké předvánoční přání.♥

2 comments:

  1. Já jsem podzimní člověk, takže teď zažívám největší příval energie za celý rok:) Líbí se mi, když není ani zima ani teplo, konečně si můžu užít sluníčko, protože v létě ho naprosto nesnáším...Letos u mě frčí nejvíc aromalampa, už jsem si stihla koupit asi 5 olejíčků, jeden typicky vánoční s jablkem a skořicí...Zaujala mě ta pleťová maska Freeman, zrovna nějakou hledám, tak jí asi vyzkouším, díky za tip ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podzimní člověk, to tě obdivuji♥ já to sluníčko v létě naopak můžu, miluju to vedro :D zkus jí, krásně voní :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)