10/01/2015

Essence Multicolour Powder Blush

Zdravím všechny naše nejlepší čtenářky,

dny v kalendáři postupují čile dál a i když kolem sebe máme podzimní dekorace, tak je bude třeba brzy vyměnit za ty vánoční - a to se strašně moc těšíme.

Ale u podzimu ještě přece jenom zůstaneme a já Vám moc ráda ukážu krásnou tvářenku od essence.


Tvářenka se mi moc zalíbila z toho důvodu, že je krásně duhovaná a ombré. Navíc její odstín je moc krásný a teplý. Hlavně v těchto chladnějších měsících se tvářenka na líčka hodí, protože jim dodá krásný teplý tón.


Co se týče obalu, tak ten chválím. Je vyroben z pevného plastu, který nemá tendenci se štípat a ohýbat. Rozměry balení jsou přiměřené a ve spojení s pevným obalem je tato tvářenka vhodná pro cestování s vámi například v kabelce.

Navíc je celý obal krásně průhledný a vy tak krásně vidíte na obsah celého produktu a působí to velmi čistě a jemně, navíc na vrchním víčku je stříbrný název produktu. Je pravda, že mě mrzí, že se nápis brzo smývá, ale co se dá dělat no :(


Výdrž tvářenky je průměrná. Pokud je někdo náročnější, tak si ji musí jednou a kdo ještě náročnější tak dvakrát obnovit pro intenzivní look, ale já ji ráno nanesu a přes pracovní den mi dle mého názoru vydrží. Za sebe můžu říci, že výdrž je slušná a docela mě překvapila. Samozřejmě se během dne pomalu ztrácí, ale mě to zase tak strašně nevadí.


Používat ji můžete jako duo nebo dohromady. Já osobně nepoužívá barvičky samostatně. Takže vždy nanáším ze středu a díky tomu docílím krásného odstínu. Můj odstín je 10 heat wave a tuším, že byla ještě jedna více do růžova, ale mě okouzlilo to ombré.


Bohužel na ruce mi přijde, že nevypadá zdaleka tak krásně jako na líčkách. Je ve skutečnosti do broskvové s nádechem růžové. Pigmentace je také slušná. Produktu nanáším malé množství na líčka. Jak je psáno na obalu, tak lze s tvářenkou docílit přírodního (to preferuji já) nebo intenzivního (tam je ale třeba nanést více produktu) looku. Navíc tvářenka nemá shimmer a to se mi také moc líbí.

složení

Já své koupě nelituji a mám radost z tvářenky a navíc jsme myslely i na Vás. O tuto tvářenku si můžete nyní zasoutěžit v aktuální PODZIMNÍ GIVEAWAY, kde najdete i další produkty, které Vám doufáme zpříjemní podzim.

A jaká tvářenka Vás naposledy uchvátila??? Nebo jaká tvářenka je dle Vašeho názoru unikátní a originální???

Mějte se krásně :)

8 comments:

  1. Tvářenka vypadá hezky, jen ta pigmentace mi přijde slabá :-(

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě no kdyby byla o něco lepší, tak by to tvářence jen prospělo. I když na hřbetu ruky je to dost slabší než na líčkách, ale i tak no.

      Delete
  2. Já teď ráda používám Madly od Nars :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na tvarenky Nars jsem slysela chvalu a asi taky uvazuju ;-) diky za tip

      Delete
  3. Skoda,ze ta pigmentace tak nejak pokulhava, ale i tak vypada fajn.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si myslim ze je to skoda, protoze jinak je bozi ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)