10/23/2015

Fann parfumerie Christmas 2015♥

Ahoj, krásky,

taky Vám připadá, že Vánoce už jsou za dveřmi a čekají nás za pár dní? Mě určitě a to především díky marketům a obchodním domů, které nás Vánoci masírují už snad od začátku října. Ale stejně si myslím, že Vánoční svátky nejsou marketingovou záležitostí. Vánoce jsou prostě takové, jaké si je uděláte a je jen a jen na Vás, jestli se necháte ovlivnit marketingem.

Že se blíží Vánoce jsem si nejvíce uvědomila, když mi přišel katalog od Fann parfumerie, který byl plný vánočních dárků nejen pro dámy, ale i pro ty nejmenší a pro naše drahé polovičky. Musím se přiznat, že patřím spíše k té většině, která nakupuje v drogériích než v parfumériích. Ještě si naplno nevydělávám a šetřím podle mě na důležitější věci, než je dražší kosmetika. Občas ni něco dražšího dopřeju jako každá žena. Ale i já jsem si našla v tomto katalogu něco, co bych si rozhodně koupila a nechala se tím rozmazlovat♥
A tak jsem pro Vás vybrala pár tipů, které se Vám snad budou líbit :)

ke katalogu byla přiložený i vzorek dámské a pánské vůně od Calvina Kleina Eternity Now
ke katalogu nechyběly ani dva slevové kupóny
vždy se mi líbily vánoční kazety vůní, jsou úžasné!

Jo Mimoni!♥ I já jsem propadla kouzlu žlutých tvorečků a musím se přiznat, že Fann si mě tímto získal. Tom je miluje stejně jako já a tak mu asi jednoho v podobě sprchového gelu věnuji do sbírky :)

Lip Smacker s vůní (příchutí) Coca Coly se mi hodně líbí. Na této stránce seženete dáry do 300 Kč a myslím si, že si rozhodně něco vyberu! 
Vidíte toho medvídka od Moschina? Já ho prostě potřebuju, je úžasný.♥ A víte co se v něm skrývá? Unisex vůně jak pro ní, tak pro něho. Obsah 50ml stojí 2 790 Kč. Uvažují nad ní, dochází mi totiž má oblíbená Euforia od Calvina Kleina.
Nevím, jestli je znáte ale SoftLips se v poslední době docela proslavily. Já to nemohu posoudit, ještě jsem je nezkoušela, ale vypadají opravdu lákavě, teď v éře eos balzámů. Tento americký balzám stojí 169 Kč.
Nesmíme zapomenout ani na pány, pro které jsem vybrala stránku s parfémy. Zaujal mě EdT James Bond. Obsah 50ml stojí 830 Kč.

Nesmím zapomenout ani na kosmetiku Gosh, kterou mám z Fann parfumerie opravdu nejraději. Jedná se totiž o vcelku cenově přijatelnou značku kosmetiky. Nejvíce se mi líbí paletka Smokey, ze kterou vytvoříte jak jemné nude líčení, tak i sexy líčení na párty. Deset stínů v paletce stojí 690 Kč.

Líbily se Vám dnešní tipy na vánoční nákupy ve Fann parfumerii? A zaujalo Vás něco? :)

4 comments:

  1. Jéj, dúfam, že aj mne prišiel domov tento katalóg z Fannka, je tam teda plno lákavých noviniek :)

    GIVEAWAY: Balea, Essence & Freeman

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu, ten medvídek od Moschina mě osobně dost dostal :D ♥

      Delete
  2. Tak když jsem viděla tu první fotku, tak jsem si řekla "Už zase?!" .. Přesně tento katalog, jen s číslem 2014 jsem minulý týden přerovnávala ve stojanu na časopisy (nějak se mi ta obálka líbí :-)) ... Hodně to letí a Vánocemi se zatím oblbnout nenechávám.. (jen sbírám inspiraci :)) ... Něco od Gosh bych určitě chtěla vyzkoušet - už jsem to okukovala i tady, ale hodně velký sortiment jsem viděla i v létě v Polsku :-).. tak snad se mi poštěstí..

    Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Gosh určitě něco zkus :) mám jejich paletku 12 stínů a není špatná :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)