10/06/2015

Holčičí nakupovací Try-on Haul! ♥

Krásné úterý, Vám všem!

stejně jako každý týden Vám přináším nové video. Novinkou pro ty co mě sledují bude zajisté to, že ho nezveřejňuji ne o víkendu, ale na začátku týdne. Za to bych se Vám chtěla moc omluvit, ale připadá mi, že rok 2015 je pro mě velmi hektický a můžu říci, že se těším na ten nadcházející...

Ale o tom nechci teď mluvit a chci, aby jste se spíše usmívali, než mračily :) O víkendu jsme byly společně s mamkou a s Kačkou na takových "holčičích" nákupech, které jsme si podle mě zasloužily! Poslední dobou jsme si zažily ne příliš radosti a jak se jinak odreagovat než nakupováním :) A Kačka navíc dostala svojí první výplatu a tak se s námi chtěla rozdělit a koupit nám něco malinkého. I když z toho malinkého se nakonec staly velké věci, ale o tom více ve videu ♥ 

A tak Vám přináším opět HAUL. Tento druh HAULu je u mě novinkou, protože se bude jednat spíše o oblečení a přísahám jen málo kosmetických nezbytností. Tak se pohodlně posaďte, zabalte se do deky a pusťte si video, které se Vám doufám bude líbit :)

PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Purity Vision BIO růžová voda [dm drogerie] 209 Kč
Axe Anarchy deospray [dm drogerie] 56 Kč
Bione extra mastný pleťový krém s arganovým olejem+karité [teta drogerie] 89 Kč
Dermacol báze pod oční stíny [teta drogerie] 59 Kč 
Cardigan šedý s černými koženkovými rukávy [New Yorker] 549 Kč
Čelenka černá se sametovým vzhledem [C&A] 99 Kč
Tričko babypink s reliéfem růže [C&A] 120 Kč
Kalhoty béžové koženkové [C&A] 450 Kč
Mikina šedá s kočkou [H&M] 250 Kč
CO MÁM NA SOBĚ
líčení - Bione, Bioderma ,MUA, Maybelline, Essence, NYC, Avon, Makeup Revolution
oblečení - croptop H&M

HUDBA
Vibe Tracks - Dana

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
video - Olympus Pen e-pl7
fotky - Huawei P6, P7, Olympus pen e-pl7

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
[] obchod nebo místo, kde jsem si produkt koupila
- není li u žádného produktu žádná značka, koupila jsem si ho sama

A co Vy? Koupili jsme si v poslední době něco, čím jste si vyloženě udělali radost? :)

4 comments:

  1. Hezké nákupy! :)
    Moc ráda bych vás pozvala na narozeninovou GIVEAWAY, která právě probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    ReplyDelete
  2. Krásné video :))
    Měla jsem tu bázi od Dermacolu a byla jsem s ní děsně nespokojená. Asi mám na ní moc mastná víčka..Strašně se mi líbí ta mikča :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo? Tak to ti pak řeknu, jak jsem s tou bází dopadla :/
      Děkuju, tu mikču miluju! ♥

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)