10/04/2015

Maybelline ColorSensational Lipstick - Rtěnky na každý den?

Hezký večer, Vám přeji!

Už je tady podzim a s ním přichází i rozhodnutí a výběr té skvělé, tmavé rtěnky na rty. Možná to tak neděláte, ale já, když přicházejí chladnější dny a na nebi se smráká, měním lehké a světlé odstíny rtěnek za tmavší studenější odstíny a musím se přiznat, že většinou jdu do červena. Ale když nevím, jestli je dnešek stvořený pro červenou nebo tmavší rtěnku, sáhnu i po neutrálnější růžové. A dnes bych Vám chtěla představit řadu rtěnek, které mi poslední dobou dělají společnost nejčastěji. A tím jsou Maybelline z řady ColorSensational.


Musím se přiznat, že obě rtěnky opravdu moc miluju a i když druhý rudý odstín, který se ke mě dostal se mi také líbil. Ale jako první bych chtěla začít balením rtěnky. Na první pohled, i když je celoplastové a v typickém tvaru, tak na mě působí zcela jistě luxusně. A co se mi líbí je sofistikovanost. Zvolený odstín je totiž ihned poznat ihned na zbarvení celého obalu, Takže si myslí, že u stojanu s Maybelline Vás tento produkt nenechá chladnými.
Jedná se o rtěnky s lesklým finishem, takže nevím zcela jistě, jestli to bude šálek kávy pro každou z Vás. Teď ale nebudu mluvit o pigmentaci, protože tu mají obě rtěnky zcela jinou, i když se jedná o stejnou řadu. Na řadě je tedy výdrž. Ta je optimální pro drogérkový produkt. Když si tu a tam "ucucnete" nějakého drinku nebo vodu, to rtěnka ustojí, ale nechtějte po ní vydatnější oběd. To pak po Vás bude vyžadovat, aby jste jí znovu přetřeli a obnovili. Ale  když si dáte přestávku od jídla a jídla, je schopná rtěnka ustát až dvě až tři hodinky bez jakéhokoliv otřesu. 

Teď bych Vám tedy konkrétně představila mnou vybrané odstíny.

Maybelline ColorSensational 230 Mauve Glam
Nejdříve bych Vám chtěla představit pro mě snad nejoblíbenější rtěnku z řad neutrálních odstínů, kterou používám snad v každém ročním období. A tou je bezesporu odstín 230 Mauve Glam. 
Někdo by si snad mohl říct, že růžová není neutrální, ale opak je pravdou. Tento odstín, který mi připomíná barvu barbie pink trochu přimíchanou s lehce šeříkovou je pro mě značka ideál. Má totiž pro mě jednu důležitou věc - podtón do studena a pro mě jako bledulku je tak naprosto vyhovující.

swatch - 230 Mauve Glam

Jak jste si možná mohli všimnou má i docela zřejmý a nápadný shimmer do stříbrna. Někomu by to možná mohlo vadit, ale díky tomu rozjasní rty a vypadá tak přirozeněji. Bohužel, abych jí pořád jen nechválila je i méně pigmentovaná. Ale to lze snadno napravit opakovanou aplikací. Já jí třeba ráda kombinuji s tmavými hnědými kouřovkami nebo s modrým líčením :)


Maybelline ColorSensational 470 Red Revolution
Jako druhý odstín mi přistál v mé rtěnkové sbírce úplně náhodou a to díky zakoupení MayBelline RealFilters Lo-Fi. A to v tou nejvíce vhodnou dobu. Bylo to právě před podzimem a já jsem sháněla rudou rtěnku, která by byla skvělá na začátek chladných podzimních dnů. A ona se objevila. Odstín 470 Red Revolution! Bomba, bez které bych si začátek podzimu nemohla představit!

swatch 470 Red Revolution

Rtěnka je opět klasickou řadou, ale tentokrát lesklou a bez shimmeru. A toho si na této rtěnce vážím, protože se přeci jen nechci na podzim lesknout jako vánoční stromeček :) Je o něco pigmentovanější než 230 Mauve Glam a má opět podtón do studena, čehož si neskutečně cením. Odstín bych popsala jako barvu lesních jedlích bobulí nebo nedozrálé višně. 
pro srovnání - Red Revolution je opravdu o něco pigmentovanější než Mauve Glam

Kdybych tedy měla rtěnky shrnout na závěr, zhodnotila bych je spíše jako pigmentovanější lesky, než jako rtěnky. Přeci jen, před tím, než aplikujete rtěnku, je vhodné si rty ošetřit balzámem, protože jinak se Vám na rtech vytvoří nevzhledné krupičky. Ale na druhou stranu - pro někoho to může být skvělá varianta jak začít s výraznějšími rtěnkami, konkrétně s rudými rty. Pro mě je to úžasná varianta i k tmavšímu a výraznějšímu líčení.

A co Vy? Vlastníte nějakou rtěnku od Maybelline z řady ColorSensational? :)

16 comments:

  1. Krásně nafocené! Od Maybelline žádnou rtěnku nevlastním :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme! Neli ♥
      Určitě je zkus, protože Maybelline má rtěnky opravdu parádní :)

      Delete
    2. Diky moc za me vede 230 tu ja neskonale miluju Kacka ;-)

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. Skvělý fotky a barvičky jsou super :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    ReplyDelete
  3. Odstinove jsou krasne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu jsou, stojí za vyzkoušení :)

      Delete
  4. Tieto rúže sú super, ja ich mám veľmi rada :)
    Moja giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne tak a ma krasny finish na rtech

      Delete
  5. Krásné fotky a jinak ta růžová se mi moc líbí :)

    Evolution of smooth

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekujeme strasne moc za chvalu a ruzova je nej ;-)

      Delete
  6. super článek.. a ty barvičky jsou užasne
    terievans98.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme ♥ jsou úchvatné a nejlepší na tom je, že toto je jen ochutnávka :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)