10/30/2015

Novinky připravované na Vánoce - Ikea, Yankee Candle, Essence, Too Faced

Ahoj, krásky,

hrozně jsem se těšila, až Vám ukážu tento článek. Možná jste se při čtení titulku u tohoto příspěvku tak trochu zarazily a řekly jste se, že jsem se zbláznila a chci Vám připravit vánoční novinky.
Ale nebojte (myslím si), že jsem ještě v pořádku a ještě mi to myslí. Každopádně nejen v obchodních domech, ale i na e-shopech se to hemží připravovanými novinkami na Vánoce ať už chceme nebo ne.
A já Vám dnes představím nějaké ty připravované novinky, které nám nejen kosmetické, ale i dekorační firmy připravily na Vánoce.


Jako první tu máme obchodní dům IKEA. Jak určitě víte, já miluju Ikeu, jelikož se tam dá sehnat spoustu originálních věcí. Tentokrát i pozměnila své stávající výrobky do jiných luxusnějších a vánočních barev. Musím Vám něco prozradit. Mamka si zařídila právě kuchyň s Ikea a nemůže se dočkat červených květináčku.
Jestli jsem si všimla dobře, kromě tradiční červené a zlaté barvy, vládne v Ikee i pastelová souhra barev.
Tak tady je malý seznáme (i wishlist) co se mi líbí:
1 Gottgora svícen na svíčku - musím se přiznat, že na tento svícen se už koukám nějakou tu dobu a líbí se mi v té původní pastelové barvě. Musela jsem ho sem dát proto, že ve mě evokuje vánoční čas a pohodu. Stojí stejně jako ten klasický a to 299 Kč.

2 Skurar květináč - seženete ho nově ve dvou nových barvách a to v burgundy červené a ve střední šedé. Jestli jste stejně jako já kosmetické nadšenkyně, určitě ho znáte v bílé barvě jako úžasný stojánek na štětce. :) Cena tohohle krasavce je 49 Kč.

3 Winter 2015 zlatý stojánek na svíčku - je nový výrobek z kolekce Vánoc 2015. Krásný metalický zlatý stojánek na čajovou svíčku. Úplně ho vidím štědrovečerním stole, jak se díky němu hvězdičky pr4 omítají na ubrus. Tohohle malého krasavce seženete za 99 Kč.

4 Winter 2015 bačkurky - kdo by nechtěl zahřát své věčně zmrzlé nožky pomocí teplých bačkůrek? Mě se tyhle hrozně líbí zejména, protože mají jednoduchý a takový "český" vzor. A nejsou drahé, stojí 249 Kč a mají je ve velikostech L/XL.

5 Winter 2015 zlatý věc z koulí - proč si nepořídit věčný věneček na dveře domu nebo na stůl spolu se svíčkami? Musím se přiznat, že tohoto typu věnců, jsem si všimla už minulý rok. Líbí se mi ta nápaditost, která není vidět jen tak všude. Tento koulemi ověnčený věneček stojí 499 Kč.

66 Winter 2015 sob - tento červený sob je podle mě univerzálním doplňkem do každé domácnosti, až už jsou Vánoce nebo se blíží. Dokážu si ho představit jako stojánek na šperky nebo jako klasickou dekoraci do prostoru. Tento zázrak stojí 599 Kč. 


Další výrobky, které mě zaujaly byly od českého e-shopu firmy Yankee Candle. I ta si pro nás připravila skvělé novinky, které zaujmou především milovníky této značky. Musím se přiznat, že já jsem svíčkám tolik nepropadla, ale čas od času si ráda zapálím vonné vosky.
1 Winter Glow vonná čajová svíčka - jedná se zimní zasněženou sadu čajových svíček, která má podle výrobce hořet 4-6 hodin. Mě sada zaujala především svým jednoduchým zasněženým vzhledem a určitě bude krásně vonět. Celá sada stojí 249 Kč.

2 Berry Trifle - další vánoční novinka, kterou si pro nás připravilo Yankee Candle. Svíčka vypadá přímo lahodně přímo tak, jak se patří pro vánoční desert plný různých příchutí. Cena classic velké svíčky je 769 Kč.

3 Cosy by The Fire vonný vosk - ve mě evokuje příchuť a vůni jablečného punče, který se ještě vaří v konvici. Úplně cítím vůni hřebíčku, skořice a jablka, jak silně provoní celou domácnost. Vosk do aromalampy stojí 59 Kč.


Nebojte, nezapomněla jsem i na kosmetiku. A rovnou se vrhneme na tu dekorativní. Na stránkách formy Essence jsem našla jejich limitovanou edici "Merry Berry", kterou jsem Vám představovala na našem instagramu. A musím Vám říci, že mě rozhodně zaujala a to především svými rtěnkami.
1 Rozjasňovač s třpytivým efektem - a navíc s úžasným reliéfem hvězdiček. K Vánocům neodmysleně patří třpytky a zář a neříkejte, že ne! Doporučená cena je 94,90 Kč.

2 Lak na nehty, 01 The masked ball - Essence pro nás připravuje celkem tři odstíny, mě ale zaujal tento fialový, který má odlesky do modra. Je samozřejmě také třpytivý a jak určitě víte, Essence laky umí. Lak by měl stát 59,90 Kč.

3 Voňavý zlatý pudr, I love my golden pumps - jako v každé trendové edici, tak i v té vánoční si Essence připravil nějakou tu parfémovanou vodu. Tentokrát ale přijde na trh s voňavým pudrem, který by měl na pokožce vytvářet zlatý filtr. Stát by měl 105 Kč,

4 Oční stíny - v této limitce se můžeme těšit sice jen na dva oční stíny, ale myslím si, že si vybereme všechny. Jak neutrální hnědý, tak výraznější fialovo šedý, kterým se můžeme nalíčit pod vánoční stromeček. Cena produktu by se měla pohybovat okolo 59,90 Kč.

5 Topcoat - zlatý, jak jinak, blíží se Vánoce. Ani na topcoat Essence nezapomnělo a já si ho dokážu klidně představit s lesklým nebo matným červeným lakem. A vidíte, jak si Essence tentokrát pohrálo s obaly? Ten ví, jak na nás. Odhadovaná cena by měla být 59,90 Kč.

6 Rtěnky - a wooala! Konečně jsou na scéně rtěnky! Budou celkem tři a jediná červená fialová bude nabízet matný efekt, což je škoda, protože jsem si těšila na matnou fialovou. Každopádně se na ně hrozně moc těším a jsem zvědavá, jaké budou. Stát by měly 69,90 Kč.


A to nejlepší jsem si pro Vás nechala na konec. Sice se jedná o high - end značku, ale myslím si, že až toto uvidíte, probudí se ve Vás ta malá holčička, která si vždy přála mít ten krásný dům pro panenky. A o čem mluvím? O této krásné limitované vánoční edici od Too Faced.
a tady máte ještě představení ve formě videa od Too Faced

Tato vánoční limitovaná edice s lákavým názvem Le Grand Chateau, tedy Vánoce v Paříži. K dispozici bude ve třech variantách a to v černém, modrém a růžovém balení. V prodeji by měly být myslím od listopadu, tak utíkejte, ať Vám je neprodají! Já jsem slíbila Ježíškovi, že budu hodná, protože ta v růžové variantě je prostě skvělá! Cena se odhaduje na necelých 1 300 Kč.

Tak to by bylo ode mě pro dnešek všechno. Zalíbily se Vám připravované novinky? A těšíte se na Vánoce?

6 comments:

  1. Nějakou svíčku z novými vůněmi si musím pořídit :-)
    Ta limitovaná edice Essence se mi velmi líbí!

    Nela z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty vůně určitě budou stát za to, koukám, že nejsem jediná, koho Essence svou limitkou nadchnul :)

      Delete
  2. Limitovana edice od essence vypada vazne skvele!
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)