10/08/2015

NYC Smooth skin bronzing face powder

Krásný podzimní den naše milé čtenářky,

dnes Vám ukážu bronzer značky NYC. Jsem si jistá, že alespoň povědomě ho znáte. Tento jsem si už koupila před časem na dovolené, ale protože mám ještě bronzer v paletce That´s heart a v triu od Sephora, tak jsem se k němu moc nedostala. Až před časem jsem ho dá se říci začala naplno používat.


Opět tato koupě je dílem přesvědčování mé drahé sestřičky. Já jsem osobně moc okouzlená nejprve nebyla. Bronzer, ale byl tuším zlevněný a tak jsem si ho vzala.

Co bych opravdu vytkla na první pohled, tak je nezajímavost celého balení. Bronzer působí nezajímavě, lacině a "hampulácky". Obal je vyroben z robustního pružnějšího plastu, který je mi nesympatický. Navíc pokud produkt otevřu, tak půlka obalu se zrcátkem převáží část, kde je samotný bronzer.


Po otevření bronzeru obal už nepůsobí špatně. Zajímavým prvkem je právě zmíněné zrcátko a grafika vytlačená do bronzeru.



Co se týče samotného produktu, tak bronzer je tmavší a neobsahuje žádný shimmer, takže bych ho přiřadila do kategorie matných produktů.

Určitě je to ten typ produktu, který se musí nanášet opatrně, protože má celkem dobrou pigmentaci a lehce lze vytvořit dojem silné výrazné linie, která je nežádoucí. Vždy pro aplikaci musím lehce nanést na štětec a produkt ještě lehce oklepat ze štětce.

Jednoduše řešeno je třeba disponovat určitou zručností při aplikaci tohoto bronzeru. Tento produkt Vám vydrží neskutečně dlouho, protože jeho spotřeba je neskutečně malá. I po čase mám stále znatelný vytlačený vzor v bronzeru.


Produkt má 9,4 g a já jsem si vybrala odstín 720A Sunny, který je teple hnědý a velmi se mi hodí a líbí se mi zároveň.

Jednoduše řečeno obal se firmě moc nepovedl - nelíbí se mi a zavírání se podivně kroutí, ale samotný produkt není vůbec špatný. Vytvoří krásné kontury, které Vám vydrží (samozřejmě ne 24 H) během pracovní doby.

Já nelituji této koupě a jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Určitě se mi tento bronzer hodí k podzimu. Zároveň vím, že jestli se mi někdy podaří produkt spotřebovat, tak už si ho znovu nekoupím.


Přeji Vám krásný podzim. My obě Vám přejeme krásný PODZIM.

A co Vy??? Máte s bronzerem zkušenosti???

10 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)