10/10/2015

Purple wishlist 2015 - So Different Autumn

Krásný den, krásky,

už jste se také jako já definitivně smířily s tím, že už je podzim? Já už bohužel ano, ale beru to i z té lepší stránky. Možná tak trochu předbíhám, ale Vánoce se už blíží a jde to vidět hlavně v řetězcích prodejen a obchodů. Ale dnešek bude o podzimu, nebudeme přece předbíhat.

Já Vám dnes přináším další wishlist, který bude plný opět mých kosmetických přání. Měsíc strašně moc utekl a do konce roku zbývají tři měsíce. Tak proč si předčasně neudělat takové malé Vánoce?
1 Freedom makeup Bronzer, Warm Lights - e-shop Pinkpanda.cz přišel s novou dekorativní kosmetickou značkou Freedom, která je dostupná pro každého. Mě se líbí tento bronzer v těchto světlých odstínech, který bude skvělý pro nás bledulky. Je super, že všechny stíny jsou matné a produkt stojí 159 Kč.

2 Sleek Bronze Block - samozřejmě, že já jsem pro variantu tu nejsvětlejší, Ligh. Po tomto bloku od Sleeku se dívám už dlouho a líbí se mi, jak je pigmentovaný. Obsah 9,3g stojí 249 Kč.

3 Sephora Lip Stain, Electra Pink Luster - nevím, zda se prodává i v české Sephoře, ale v americké mě nadchla jak pigmentace, tak i výběr úžasných odstínů. Mě se osobně nejvíce líbí odstín Electra Pink Luster, který bych přirovnala k syté neonové pink barvě, která je sice lepší na léto, ale i tak jí chci mít! Tento úžasný odstín je k dispozici za 16 dolarů v americké Sephoře.

4 Bh cosmetics paletka Missy Lynn - co by to bylo za wihlist, kdyby tady chyběla paletka :) Tentokrát se jedná o paletku od americké značky bh cosmetics, kterou navrhla beauty guru Missy Lynn. Paletka je zajímavá tím, že obsahuje nejen oční stíny, ale i dva rozjasňovače, do zlatova a do bronzova. Celkově paletka stojí 819 Kč a můžete jí sehnat opět na e - shopu Pinkpanda. :)

5 Yves Saint Laurent, Black Opium - po této parfémované vodě toužím strašně moc dlouho! Je stvořená totiž z dvou ingrediencí, které bezmezně miluju. A to je to, že si zakládá na sladké a kávové chuti. To mi připomíná jediné, prolínání rána a noci. Kdo by odolal? Obsah 50ml této parfémované vody stojí 1 845 Kč.

A co Vy? Prozradíte mi, po čem toužíte? :)

6 comments:

  1. Ta paletka od Sleek se mi také moc líbí a přemýšlím o koupi :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě taky, ale bojím se té superpigmentace, když jsem bledulka :)

      Delete
  2. Paletka od BHcosmetics vypadá parádně. Nedávno jsem si jednu pořídila a je super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se musím přiznat, že mám taktéž od That´s Heart a je parádní! :) Jakou máš ty? :)

      Delete
  3. Replies
    1. pravda, v Sephoře jsem si k němu přivoněla a voní naprosto úžasně :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)