10/25/2015

Rimmel Extra Lasting korektor - Dobrá volba nebo ne?

Hezkou neděli, milé čtenářky,

dnes bych Vám chtěla představit jeden produkt, který jsem si zakoupila s úmyslem skrýt velké kruhy pod očima, na které bohužel trpím. Připomínal mi Camouflage Cream v tuhé verzi od Catrice a zdál se že bude více krycí než právě Catrice. Řeč je právě o korektoru Rimmel Lasting Finish. Já ho mám v tom nejsvětlejším odstínu Porcelain.
Rimmel Lasting Finish korektor je k dispozici ve dvou odstínech Porcelain a Warm Beige. Je sehnání v Rossmannu a obsah 6g stojí 120 Kč.

Musím se přiznat, že jsem dlouho pokukovala po nějakém korektoru, který by byl podobný Camouflage Cream od Catrice v té tuhé formě. Když jsem se dostala ke stojanu s Rimmel produkty, uviděla jsem právě tento korektor v kalíšku, který sliboval zakrytí kruhu pod očima a nedokonalostí, což jsem právě potřebovala. Problém je ale v tom, že neslibuje to, co by měl.

Obal produktu je sice plastový, ale za to odolný. Je zhotovený ve stejném designu jako makeup a tuhý pudr. Musím přiznat, že i když vypadá obyčejně, tak se mi moc líbí. 
Konzistence korektoru je opravdu tuhá a je podle mě produkt lepší nanášet prstem než štětcem. Krouživými pohyby prstu na povrchu korektoru ho zahřejete a on se pak stane poddanějším a půjde lépe aplikovat. Jak už jsem zmiňovala, já jsem si ho pořídila zejména na tmavé kruhy pod očima, na které trpím hlavně kvůli stresu a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Bohužel je opravdu moc hutný a když ho aplikuju pod oční okolí, zvolená místa hodně vysuší a zaleze do vrásek a zvýrazní vrásky právě díky své nelehké textuře. Na svou obranu musím říci, že jsem ho zkoušela nanést i v opravdu tenké vrstvě, ale efekt nebyl tak zdařilý, jak by měl být.
Odstín, který jsem si vybrala je v odstínu Porcelain, tedy ten nejsvětlejší, protože jsem bledulka. Musím říci, že mi barevně sedí parádně, je takový neutrální, ani tmavý ani nažloutlý. Jinak je korektor opravdu hodně krycí, je to spíše camouflage s vyšším středním krytím. 

Korektor má opravdu skvělou výdrž, nedrolí se ani se neslévá. Ale jak jsem psala, hodně zalézá do vrásek a pórů a suchou dehydratovanou pleť vysušuje. Nevím, zda bude hodný pro mastnější pleť, ale myslím si, že by nemusel být špatný i pro aknózní pleť, jelikož vysušuje.
swatch odstínu Porcelain

Kdybych to měla shrnout, korektor by měl být dobrý pro mastnější pleť, jelikož se u ní předpokládá vyšší výskyt akné a pupínků. Opravdu dobře kryje jak nedokonalosti, tak tmavé kruhy pod očima. Ale já mám bohužel suchou pleť a tak pro mě není tento produkt příliš vhodný, protože mě dehydratuje a vlézá do pórů.

Znáte také tento korektor od Rimmelu? A jste s ním spokojené nebo ne? :)

8 comments:

  1. Tento korektor uz jsem videla a docela vypadadobre hodi se i pro mou plet tak treba si ho i ja poridim.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestli Ti vyhovují hutné korektory tak ho určitě zkus, mě příliš vysušuje :)

      Delete
  2. Replies
    1. Mě právě na první pohled ano, ale nemám pro jeho složení vhodnou pleť :/

      Delete
  3. No teda! Tento korektor mě díky tobě hodně zaujal, musím po něm kouknout :)

    Sprchový krém Weleda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukni ale myslím si, že ho nabízí kromě e-shopu jen Rossmann :)

      Delete
  4. Já moc tuhé korektory nemusím, mám raději ty tekuté :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě právě nevadí ten od Catice Camouflage, ale tento je na mě až příliš hutný

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)