11/27/2015

Alverde Puderrouge Blush

Krásný den, čtenářky♥

následující řádky článku se budou věnovat tvářence od Alverde a to konkrétně odstínu 03 Pretty Terra.


Tuto tvářenku jsem dostala od své drahé mamky a na první pohled se mi líbila, protože má zajímavý odstín.


Tvářenka má kulatý plastový obal s trávově zelenou barvou, která evokuje, že se jedná od přírodní kosmetiku. Plastový obal je velmi lehký a nevím, zda by přežil časté cestování v kabelce.


Otevírání je klasické, na které jsem zvyklé a ničím tak nevybočuje od běžných obalů. Což vůbec není myšleno ve zlém, protože obal lze krásně a jednoduše otevírat.



Odstín tvářenky je opravdu zajímavý a název pretty terra je absolutně tím pravým ořechovým. Je docela tmavá a hodí se tak k výraznějšímu líčení, protože nepůsobí tak výrazně. Jsem uchvácená tím odstínem a opravdu se k tvářence ráda opakovaně vracím.

Před prvním použitím měla na sobě vymáčknutý jakýsi ornament a byla jemná, ale potom, co ji začnete používat, tak odkryjete tu jemnou část a vykoukne na Vás produkt, který je hrubší a není tak jemně namlety, ale kupodivu na užití to nemá žádný význam. Tvářenka se velmi dobře nanáší.

Její výdrž a vlastnosti lze velmi dobře přirovnat k tvářence od Essence Multicolour Powder Blush, kterou jsem také recenzovala a s kterou jsem také spokojená. Určitě nemůže čekat nějakou markantní výdrž jako například od produktů BH Cosmetics.

Nelituji toho, že ji vlastním a nové balení si koupit zřejmě nepůjdu.



A co Vy? Máte nějaké zkušenosti z produkty od Alverde? :)

4 comments:

  1. Mě dekorativní kosmetika od Alverde nějak nesedí, dala jsem jí už třetí šanci a stále nic :-(

    Nela z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já osobně také Alverde nevyhledávám, ale tvářenku jsem dostala jako dárek a jsem s ní spokojená ;)

      Delete
  2. Já kosmetiku Alverde moc nemusím nebo spíš si ji vůbec nekupuji. Ale teď mě zaujala jejich limitka :)

    Chapter #11 of 2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je pravdou, že je to spíše taková nenápadná kosmetika a každý si k ní musí najít vlastní cestu sám ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)