11/08/2015

AVON čistící pěna self-foaming face wash

Krásný den přeji,

dnes se s Vámi podívám na zoubek čistící pěně od AVONu.

Tato čistící pěna na obličej je k dostání na stránkách avon nebo přes Vaší AvonLady. Cena za obsah 150ml je 99 Kč. 

Než jsem objevila tyto čistící pěny na obličej, které pomáhají odstraňovat nečistoty a make-up, tak jsem stále nebylo spokojená s produkty, které byly na trhu. Stále mi nešla například zcela odstranit řasenka, ano mohla jsme to dělat špatně, ale s těmito pěnami to ani snad špatně nejde.

První jsem vyzkoušela Čistící pěnu na obličej Rival de Loop z které jsem naprosto nadšená, krásně voní a nechává lehký vláčný finish na pokožce obličeje a díky tomu už mám druhé balení. Ale jako každý jsem chtěla vyzkoušet něco jiného (a stále hledám).

Proto když jsem viděla v katalogu, že AVON má něco podobného, tak jsem si to objednala a cenový rozdíl byl 10 Kč.

AVON čistící pěna deklaruje, že neobsahuje mýdlo, je vhodná pro citlivou pokožku, byla testována na alergie a neobsahuje parabeny a barvival.


Jen co ona "zázračná" lahvička přišla, tak jsem se těšila až ji vyzkouším. I tato pěna krásně odličuji pokožku obličeje. Když mám výraznější nalíčené oči, což jsem si poslední dobou oblíbila a nosím často výraznější oční stíny, tak musím pumpnout pěnu 3x i u té Rival de Loop, ale na běžné líčení stačí aplikovat dva stisky.

Musím ale říci, že po aplikaci pěny od AVONu cítím, že mi obličej více vysušuje. Hned tak hledám svůj krém a musím se okamžitě namazat, abych odstranila pocit, že se mi pokožka na obličeji svírá. Tento pocit má i Rival de Loop, ale ne v takové míře.

I parfemace je dosti silná a pro mě lehce dráždivá. AVON produkty mi nijak nevadí, ale musím se přiznat, že tuto pěnu si opět nekoupím, protože se mi Rival de Loop zdá prostě o něco lepší. Je jasné, že je pokožka obličeje je individuální a Vám může AVON čistící pěna vyhovovat na výbornou.

pumpička na pěnu

A jaké čistící pěny používáte Vy? Nebo máte raději micelární vody či mléka? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)