11/12/2015

Avon vánoční katalog 2015

Hezké dopoledne♥
ať už to chceme nebo ne, Vánoce se zcela jistě blíží. Svatý Martin na bílém koni sice nepřijel (ano, chybí mi Vánoce na sněhu) ale advent už bude za dva týdny. Před nějakým časem jsem Vám představila vánoční katalog z Fann parfumerie a dnes to bude taktéž katalog, ale z Avon.
Jako každý rok, tak i tento je o něco objemnější a plnější nejen kosmetických novinek. K základnímu vánočnímu katalogu, který zcela jistě znáte, pokud máte někde blízko AvonLady, přibyl i malý katalog, kde najdete spíše dekorace do bytu a i nějaké to oblečení :)

Jako první si vezmu do parády menší katalog, který vidíte na obrázku vlevo (1). Jak už jsem předesílala, najdete v něm dekorace a doplňky do Vašeho bydlení, ale i věcičky, které zpříjemní vánoční chvilky.
Tady jsem vybrala několik stránek pro inspiraci
 Kdo by si nechtěl udělat veselé lívanečky? Je vhodný pro všechny typy sporáků a stojí 369 Kč. Mě se teda líbí!
 Tento druh voňavých svíček se mi líbí nejen po "voňavé" stránce, ale i po té estetické. S tímto výrobkem přijde Avon vždy okolo Vánoc. Difuzér nebo svíčku si můžete zakoupit za 159 Kč.
 Vybrala jsem inspiraci i pro muže - sice nejsem muž, ale selfie tyč se mi nějakou tu dobu líbí. Její cena je 349 Kč.
 Podobné boxerky má Avon přichystané pro muže každý rok :) Jsou hrozně roztomilé a asi jsem našla inspiraci pro Toma jako dárek. Stojí 299 Kč.
 Huňatý svetřík? Na zimu absolutní nutnost! Tento šedý s roztomilým tučňáčkem stojí 499 Kč.
Avon nezapomněl ani na zkrášlení bytu. Tento set čtyř potahů na židle stojí jen 299 Kč. Možná bych si ho vzala, kdyby neměl motiv Santa Clause. Jsem totiž spíše zastánce Ježíška.

Druhá část přechází na hlavní katalog, který je opravdu objemný, jelikož je plný adventních a vánočních nápadů. Najdeme zde především kosmetiku jak dekorativní, tak pečující.
 Miluju pěny do koupele a Avon je nemá opravdu špatné. Tyto ve tvaru sněhuláčků se mi líbily už minulý rok. Za každou zaplatíte 49 Kč.
 Bronzující kuličky jsem tenkrát poprvé objevila právě v Avon. Mám ještě jich doma pár a musím říci, že jsou vhodné i pro bledší pleť. Udělají na tváři jasnou a přirozenou texturu a proto jsem si je oblíbila. Vyrábějí se ve třech variantách a stojí 219 Kč.
 Kdybych si měla spojit jednu vůni právě s Avonem, byla by to Little Black Dress. A nejsem určitě jediná. Tato jasná, výrazná dámská vůně je úžasná. V době Vánoc jí v Avonu dostanete i s taštičkou. Jako dárek za 299 Kč úžasné.
 Další věc z řad roztomilostí. Hrníček v pleteném návleku se sobíkem je úžasný nejen pro děti. Stojí 299 Kč. Dobrý společník pro horkou čokoládu, nemyslíte? :)
 Tady je sada Little Black Dress za 399 Kč.
 Tato řada mě láká strašně moc dlouho. Luxe je řada luxusní kosmetiky stvořenou Avonem. Tato dárková sada, která obsahuje Dvě vůně a řasenku stojí 660 Kč.
 Nesmím zapomenout ani na naše nejmenší. Řada Hello Kitty udělá radost určitě každé holčičce!
 Makeup z řady Luxe. 
 Tady máte snad kompletní řadu Luxe. Makeup, pudr, pěnový makeup.
A proč byste si řadu Luxe nemohli sestavit sami? Já už vím, co bych s do ní dala :)
Avon si vždy k Vánocům připraví nějakou tu paletku - tentokrát je to sestava 8 stínů ve čtyřech variantách za 149 Kč.
Druhá paletka je o něco rozmanitější - obsahuje totiž nejen stíny, ale i tvářenky a rtěnky. Stojí 450 Kč.
I tato katalogová značka se vytasila se sadou štětců. Mají hezký design, i když já bych mohla oželen ten s houbičkovým aplikátorem. Celou sadu můžete pořídit za 229 Kč.
I pro pány si Avon něco připravil - vybrala jsem na ukázku tuto sadu vůně FullSpeed. Tři výrobky stojí 459 Kč.
Nejvíce milujeme od této značky náušnice - zase mají něco nového!
Už se pomalu blíží plesová sezóna - tuto sadu šperků si dokážu klidně představit na jednoduchých černých koktejlkách.
Náušničky ala "pecičky" miluju snad ze všech náušnic nejvíc. Tyto zlaté nebo stříbrné stojí 199 Kč a najdete jich tam celkem 6 párů.
Opět inspirace k plesové sezóně nebo k vánočním u večírku - krásná psaníčka.
Rukavice, které se po spojení v dlaních převytvoří buď v srdce nebo v knírek. Navíc jsou dotykové na mobil. A stojí jen 149 Kč. Taktéž krásný tip na dárek.
Pokaždé na Vánoce tento malý cestovní kartáč na vlasy Avon vymyslí v novém designu. Tentokrát v krásné zlaté barvě.
Krásně voní! Jedná se o zimní novinky na vlasy s hruškou, které zaujme nositelky normálních až mírně poškozených vlasů. 
Tady ukázka tělových sad na Vaší pokožku. Na vpravo se mi opravdu zamlouvá, protože obsahuje olejíček na suchou pokožku.
Další sada oblíbených výrobků od Avon.
Med! Ten si vždy spojím s Vánoci a tak nesmí chybět ani tady.

Jestli bych si měla něco vybrat z těchto katalogů, byla by to řada Luxe a určitě hrníček se sobíkem s pleteným podtáckem. Myslím si, že předvánoční čas by mi nic jiného nezpříjemnilo víc.

A co Vy? Objednáváte něco od Avonu, zaujalo Vás něco? :)

4 comments:

  1. To je skvělý nápad. :-) Já jsem minulý rok ty sněhuláčkové sprchové gely dávala mamce a jejímu příteli, a byl to hezký a roztomilý dáreček. Pudry z Avonu mám ráda, jsou světlé a lehoučké. To stejné platí o makeupech.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidíš, já makeup nikdy neměla, ale právě mě láká ten z řady Luxe :) jj ty sněhuláčci jsou boží ♥

      Delete
  2. Vidím, že Avon pořádně rozšířil sortiment....Sněhuláčci jsou krásní :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na sněhuláčcích ulítávám každý rok a doteď vždy odolám :D

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)