11/25/2015

Dermacol Invisible Fixing Powder - Transparentní pomocník pro každou pleť

Hezký den, krásky♥

dnes Vám po dlouhé době přináším recenzi na kosmetický produkt. Tentokrát se bude jednat o dekorativní kosmetiku a pod lupu se podívám tomuto pudru od Dermacol Invisible Fixing Powder.

Dermacol Invisible Fixing Powder je dostání ve dvou odstínech a to Light a Natural. Je k dispozici ve všech sítí drogérií nebo na stránkách Dermacol. Obsah 13,5g stojí 229 Kč.


Už hrozně dlouho jsem chtěla tento produkt vyzkoušet, ale měla jsem už nějakou tu zásobu pudrů a tak jsem chtěla na chvilku počkat. Jako na zavolanou přišla akce v drogerii Teta, kdy nabízela v celém měsíci říjen právě výrobky od Dermacol s velkou procentní slevou (myslím, že dokonce s 50%) a tak jsem tomuto vysněnému krasavci nemohla odolat.

Na první pohled mě ve stojanu nadchnul obal. Je jiný a trošku nevšední na drogerkové pudry. Je sice vyroben z plastu, ale z průhledného a elegantního. Navíc obsahuje i drobný úzký štěteček zastřihnutý do kulata pro aplikaci pudrového produktu uvnitř. Štěteček mě docela překvapil, není tak hrozný, jak na první pohled vypadá, ale spíše jak na pudr, je vhodný na vykonturování obličeje bronzerem nebo na projasnění rozjasňovačem. Pod šikovným štětečkem se ukrývá houbička a nakonec pak samotný produkt.


štěteček k produktu - není špatný a docela hustý

A teď už k samotnému produktu. Ten mě nejvíce zaujal tím, že má být transparentní a tím pádem nezměnit barvu či tón Vašeho makeupu. Pravdou je, že svoje sliby plní na jedničku a za to mu děkuju, protože sjednocujících a transparentních pudrů na trhu s kosmetickou v oblasti drogerie moc neseženete. I když je "průsvitný", tak má určité zbarvení (zase mám to nejsvětlejší) Já ho vždy aplikuji tím způsobem, že si trochu vsypu buď na ruku nebo na víčko a lehce ho vklepávám do štětce. A stačí ho opravdu málo, aby se dosáhlo kýženého výsledku. Pleť je po jeho nanesení vždy hladká, jakoby sametová a není na pleti opravdu vidět. Pro mě je důležité, že není na pleti vidět a nevytvoří Vám další vrstvu.


Výdrž taktéž není špatná a opravdu dobrá na produkt z drogerie. Pudr není zapečený, ale opravdu sypký a tak možná pro někoho může být právě jeho konzistence a způsob aplikace trošku zavádějící a nevšední, ale věřím tomu, že díky jeho kladům mu odpustíte tuto drobnou chybičku.


složení transparentního pudru

A můj verdikt? Dermacol s tímto produktem opravdu konkuruje všem ostatním klasickým zapečeným produktům z drogérie. Je sice dražší, ale díky jeho nízké spotřebě Vám vydrží opravdu dlouho. 

A co Vy? Vyzkoušely jste někdy tento transparentní pudr od Dermacol?

10 comments:

  1. Já nejčastěji používám pudry od Avonu, ale na tento pudr od Dermacol jsme se již dívala a jsme ráda, že na něj slyším chválu :-))

    Nela z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho zkus, opravdu není špatný :)

      Delete
  2. Mám sypké pudry ráda, ale nejlepší z drogérie, byl sypký od Essence, který se přestal vyrábět.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak toho od Essence jsem si vůbec nevšimla, škoda :(

      Delete
  3. Tento púder chcem skúsiť asi už 2-3 roky ,ale vždy som sa nechala zlákať niečím iným :D
    Súťaž o Syoss color refresher

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě taky, ale teď jsem si ho konečně koupila :D

      Delete
  4. Měla jsem ho, ale moc mi bohužel nevyhovoval :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
  5. Uz dlouho jsem po nem pokukovala.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)