11/15/2015

IKEA inspirace Vánoce 2015

Ahoj, krásky♥

dnes jsem si pro Vás připravila další článek ze série Vánoc na tento rok a nebude to tentokrát o kosmetice, ale o tom, jak si zútulnit Váš byt či dům v době adventu a Vánoc. Možná si myslíte, že je na to ještě brzy, ale obchody, obchůdky i obchodní domy nás už "zahlcují" velkým kvantem ozdob, stromečků a nápady na dárky.

Dnes se zaměříme na dekoraci a nábytek. V týdnu jsem s rodinou navštívila obchod s nábytkem IKEA, který určitě všichni moc dobře znáte. S původním záměrem koupit si nové matrace do postelí jsme odešli i s pár dekoracemi na Vánoce. A já jsem si řekla, že něco nafotím, abych se s Vámi podělila o tu krásu, co jsem tam našla a co mě zaujala.

Předem se omlouvám za ne příliš kvalitní fotky, byl už večer a fotila jsem mobilem, takže mě prosím omluvte. Ale i tak si myslím, že je na první pohled zřejmé, že se IKEA vyřádila spolu s designéry tak, co nejvíce mohla!♥
hned v horním patře mě uchvátila krásná vánoční výzdoba - už aby tady Vánoce! 
Mě se na IKEA hrozně líbí ta kreativita! Proč nevyužít stojánek na cukroví jako základ pro vytvoření dokonalé dekorace?
IKEA mě vždy něčím překvapí - tady je to zrovna kombinace červené, bílé a přírodní hnědé
A kdo by neznal tyto legendární myšo-potkany GOSIG RÅTTA? My milujeme ty šedé a máme doma už pěknou sbírku!
Tak takhle ustlanou postel bych jednou chtěla mít! Ty polštářky a okolo nich mašličky







 strašně se mi líbily s mamkou trojbarevné svíčky na podtácku zprava. A jsou neparfémované, takže si myslím, že se zalíbí každému


 tento polštářek se mi zamlouval, příště si pro něho asi skočím! 
Tahle kuchyně je moje vysněná! Miluji romantický styl v bílém provedení

Myslím si, že jestli sháníte nějakou inspiraci a nápady, jak si zařídit vánoční dekoraci, IKEA by mohla být jednou z voleb, jak si vše zařídit. Já už jsem fantazii načerpala a těším se, až se vyřádím doma.

A co Vy? Kde sháníte inspirace na zútulnění Vašeho domečku či bytu? :)

8 comments:

  1. Ikea mám moc ráda.. miluji jejich svíčky a celkově se tam ráda pocházím, jen můj manžel už moc ne.. ten šílí z té hromady lidí.. :(

    ReplyDelete
  2. Já ji taky miluju♥ svíčky to je nutnost, alespoň si vždy něco přivézt! :) já se mu nedivím, nejhorší to je snad o všedních dnech!

    ReplyDelete
  3. ešte že nemám Ikeu blízko, inak by som tam isto stále chodila a nad všetkým ochkala a ľutovala, že nemám viac peňazí na to aby som to celé vykúpila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D přesně tak! Jsem taktéž ráda, že to nemám nejblíže :D

      Delete
  4. Ach to je nádhera!!! Tolik dekorací, které by se mi líbily.
    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ráďo, mluvíš mi úplně z duše! ♥

      Delete
  5. Hnědou na podzim miluju, červená a bílá jsou klasiky Vánoc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, klasika, která neomrzí. Hnědá je taky fajn, hrozně mi připomíná, jaké Vánoce byly dříve :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)