11/22/2015

Tescoma novinky Vánoce 2015

Krásný den naše drahé čtenářky♥

já vím, že dnešní obsah článku se příliš netýká obsahu článku, ale jsou Vánoce. Takže je třeba si patřičně užít jejich atmosféru a tu pomohou navodit i různé výrobky od tescoma, která provoní a zútulní Váš dům/byt.


Vybrala jsem ty části katalogu, které mě jsou nějakým způsobem blízké. Takže konec řečí a jdeme na to ;) První jsou na řadě krásné tři tvořítka na kopečky jak kaše nebo rýže či různé zeleniny. Doma běžně na tohle používáme naběračku, ale posuďte sami, jak krásně může vypadat "obyčejná" rýže nebo kaše. A na bramborový salát na Vánoce se budou tvořítka taky hodit.


A pokračujeme dál. Podívejte se na tuhle krásnou stránku plnou cupcakes. Musím uznat, že ilustrační fotografie od tescoma jsou velmi podařené. Ale jak vidíte můžete si pořídit různé plechy na muffiny, nebo můžete muffin vydlabat a naplnit krémem.


Ani příznivci domacích homemade sušenek nepřijdou zkrátka, protože tescoma myslela i na ně. Můžete si provonět byt sušenkami a ozdobit je razítky s různými motivy. Mně osobně se tento produkt hodně líbí.


Počem už dlouho pokukuji jsou krásná cakepops. Líbí se mi ta filosofie "buchtového" lízátka :D Tady dokonce není potřeba forma, ale tvar těstu dáte pomocí lisu s různými motivy. Myslete si o mě co chcete, ale já prostě silikonovým formám nevěřím. Ano mohou být už bezpečné, ale děkuji ne. Proto oceňuji tento lis na cake pops, ale jeho cena se mi i po slevě zdá poněkud vyšší, tak já ještě asi počkám, ale jednou bude můj ;)


Co by byly Vánoce bez vykrajovaného pečiva?? Tady máte šikovný plech, která Vám jejich výrobu usnadní.


A pokračujeme dále. Komu silikon nevadí má možnost si koupit formu na makronky, které teď zažívají renesanční boom nebo formičku na rohlíčky.


Od minulého roku vlastním i vykrajovátka na stromeček, který vykrajuji do perníky a můžu Vám říci, že na stole to vypadá fakticky krásně a chaloupku máme taky - tu taky doporučuji.


A kdo by na vánočních trzích nemiloval trdelník??? I já patřím mezi jeho milovníky a teď máte možnost si ho udělat sami a budete mít z něho ještě větší radost.


A cakepops znovu tentokrát díky silikonové formy, tu sem dávám, aby jste viděli i druhou variantu jejich výroby. Jinak fandím spíše lisu ;)


Teď už je to opravdu všechno a já doufám, že jsem Vás nějakým způsobem trošku inspirovala a ráda bych slyšela i Vaše vychytávky a fígle ;) tak pokud chcete, tak se můžete podělit.

A co Vaše vánoční atmosféra? Jaké vychytávky vlastníte? :)

2 comments:

  1. Replies
    1. Dekuji a ano taky je mam v oku je to skvely kreativni kousek ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)