11/06/2015

Test řasenek od Maybelline

Zdravím Vás milé naše čtenářky,

dnes mám pro Vás článek na téma řasenky od Maybelline.


Upřímně řešeno já jsem byla opravdu dlouho fanynkou řasenek značky AVON. A když říkám dlouho, tak myslím i několik let. Ovšem jak člověk dospívá, začíná mít čím dál větší nároky na vlastnosti produktu - řasenky. Co jsem na řasenkách AVONu milovala byl efekt, který vyčarovaly - krásné dlouhé syté řasy. Co mě po čase začalo dost vadit bylo, že poměrně často vysychaly a navíc začaly mi padat pod oči. Co k smrti nenávidím je, když si nanesu řasenku a ještě než odbije poledne, tak mám černé kruhy pod očima. Takže bohužel suma sumárum byl čase pohnout se dál a najít si řasenku, která by neměla zmíněné nedostatky.

Ani nevím jak jsem se  přímo dostala k řasenkám od Maybelline - možná byla v akci, možná se mi líbil obal mé první (viz foto níže), ale také i proto, že jsme chtěla zkusit lepší značku.

Na řasenkách od Maybelline miluju to, že NEVYSYCHAJÍ a NEPADAJÍ pod oko a netvoří tak efekt černých kruhů. Nemám ráda, když bych vypadala jako panda i když zvířátka to jsou rozkošná ;)

Teď tedy už k mé první Maybellince ;) tou byla ROCKET VOLUM´ EXPRESS. Tak tu jsem si zamilovala hned při první aplikaci a moje nadšení se zvýšilo i tím, že v poledne (jak jsem psala výše) se žádné černé kruhy nedostavily. No prostě co mám říci je úžasná, úžasná a ještě jednou úžasná.


Dalším bonusem, který má je, že je aplikovaná pomocí silikonového kartáčku, kterému jsem přišla na chuť hned jak jsem ho poprvé použila. Přijde mi, že aplikace s ním je mnohem jednodušší a efektivnější. Možná bych uvítala, kdyby všechny kartáčky byly o ždibínek menší, ale to je detail a individuální požadavek - technicky vzato jsem nadmíru spokojená. Se ségrou si jinou řasenku ani neumíme představit.


Řasenka vydrží neskutečně dlouhou dobu a stále do poslední chvíle vytváří krásný efekt na řasách. Já jsem ji musela vyměnit až poté, co se mi začaly tvořit ony zmíněné černé kruhy pod očima (jak řasenka začala opadávat), ale to bylo po opravdu dlouhé době a mě ji bylo stále líto vyhodit, protože byla stále "mokrá", ale bohužel změna musela přijít. :)

krásný silikonový štěteček, který se postupně zužuje směrem ke špičce

A změna přišla v podobě tolik opěvované Maybelline řasenky LASH SENSATIONAL. Tato řasenka se pyšní efektem, který má docílit krásně natočených řas. A mohu to jen potvrdit, protože v porovnání s předchozí řasenkou je efekt natočených řas razantní a výrazný. Já si na natočené řasy příliš nepotrpím, nikdy jsem nepoužívala kleštičky a do budoucna ani neplánuji, ale když je tato řasenka, tak proč s tím taky začínat, že?


Tuto řasenku nyní používám ale řadím ji ke svým oblíbencům, i když už se těším až vyzkouším další z řady Maybelline řasenek. Ale mám ještě jednu tuto stejnou a nelituji.


Já osobně kratší část štětinek využívám na spodní řasy a ty delší na horní řadu svých řas a jsem spokojená.

krásný štěteček, který má odstupňované štětinky

vlevo po nanesení jedné vrstvy řasenky

Tady můžete vidět jak jsou řasy zvýrazněné po nanesení řasenky a že opravdu řasy zvýrazní, ale nezatíží je.

Na testování mě ještě čeká krásná žluťoučká řasenka, na kterou se moc těším a pevně doufám, že mě nezklame a já ji opět zařadím mezi oblíbené řasenky.


Tak to je všechno. Pokud vše shrnu, tak Vám řasenky moc doporučuji. Já jsem to onehdy riskla a stala se z toho "láska na celý život".

A co Vy? Jaký je Váš favorit mezi Maybelline řasenkami? :)
Vaše

8 comments:

  1. Neskúšala som všetky, ale tá žltá bola fajn :)

    ladyminimalism.com

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Tak to je pravda, jedna z nejlepších :)

      Delete
  3. Moje favoritka je už asi 10 let Volume Waterproff (stříbrno-šedý obal). Ale teď mám i tu sensational a další, maybelline řasenky jsou super.

    blog Měj se ráda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ráďo, po té šedé se juknu, ale ta sensational je opravdu super, souhlasím :)

      Delete
  4. Já mám nejraději žlutou collosalku, ale s černým nápisem. Měla jsem i tu modrou a ta mi taky vyhovovala, každopádně zkoušela jsem sensational od kamarádky a moc mi nesedla, takže si ji ani nepořídím :)

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, tak to jsi asi první od koho slyším, že Sensational nesedla, jak se říká, co člověk to jiná zkušenost :) každopádně o té žluté s černým jsem slyšela, že je pecková! :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)