11/30/2015

VÁNOCE - adventní kalendář, vánoční stromek, balení dárečků

Ahoj♥

dnes Vám přináším článek na téma tolik milované a to jsou Vánoce. Já je prostě zbožňuju. Zbožňuji darovat dárečky, kterými se snažím dotyčnému udělat radost a nejvíc ho překvapit a zároveň je miluji otevírat.


Nenávidím řeči, že Vánoce jsou plné jídla, a že nepotřebujeme svátek abychom si dali dárek nebo že díky nim je úklid a stres díky dárkům. VÁNOCE JSOU TAKOVÉ JAKÉ SI JE UDĚLÁME♥

Já miluju, že jsem pohromadě s lidmi, které miluju a moc ráda sleduji pohádky a kochám se dárky. Přeji Vám, aby jste měli moc krásné Vánoce.

Jako první Vám se dávám odkaz (pod obrázkem) na článek z minulého roku, kdy jsem sestavila návod na to, jak si vytvořit z papíru svou vlastní taštičku na dárky a minulý rok jsem tvořila neskutečnou škálu velikostí a jde to velmi jednoduše.


Další část tohoto článku Vám může dát inspiraci na tvorbu adventního kalendáře, který jsme měli minulý rok a letos ho máme opět.





Letos je novinkou tento osvětlený Vánoční stromeček, který jsem vyrobila a navěsila na něj i světýlka. Nápad to nebyl zcela můj a inspirovala jsem se dvěma videii od MondbergVienna (DIY vánoční kalendář a DIY adventní věnec a dekorace na dveře z kartonu). Tento kanál Vám velmi doporučuji. Z obou videí jsem si vzala trošku a ozdobila jsem stromeček plody rakytníku a šiškami. Malou zmenšeninu jsem vytvořila i na vchodové dveře místo věnce.




2 comments:

  1. Krásný článek, plný inspirace. Moc se mi líbí ty dárkové taštičky. Já mám letos klasiku - červenobílý balící papír s rustikálním motivem.

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty dárkové taštičky jsou opravdu krásné a není těžké je vyrobit :) Klasika vždy potěší i my máte kuchyni vyzdobenou do červena :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)