12/25/2015

Balea adventní kalendář 2015 - soubor minirecenzí

Hezký sváteční večer♥

je sice po Vánocích, ale věříme, že si vánoční svátky i tak užíváte zcela a úplně naplno. Dojídá se cukroví, chlebíčky a jezdí se na Vánoce po příbuzných a po babičkách.

Skoro celý měsíc prosinec jsme Vám každý den na našem instagramu poodkrývaly kousek z kosmetického kalendáře Balea (dm drogerie). který se Vám podle ohlasů na facebooku a i právě na instagramu velice líbil. Proto jsme se společně rozhodly, že produkty vyzkoušíme co nejdříve a povíme Vám ke každému produktu naše "first impression", tedy první dojmy, které máme.

Jen chceme dopředu napsat, že výrobky byly vždy v cestovním balení a jednalo se tedy o miniaturky, ne o žádné testery, což se nám právě tento systém opravdu moc líbil. K testování jsme přizvaly i mamču, která si pár výrobků také otestovala a dole si můžete přečíst její názor :)


1. Tělové mléko, 50ml
Jako první na nás v adventním kalendáři od Balea čekalo tělové mléko. Moc jsem se na něho těšila a jak já říkám, pěčujících produktů na tělo v zimě není nikdy dost. Ale na rovinu musím říci, že mě trochu zklamal. Hydratoval, to ano, ale přeci jen, já potřebuji hydratovat pokožku těla o něco více, a hlavně, když je studené počasí. Doporučila bych ho spíše pro někoho, kdo celkově netrpí na suchou kůži.

2. Čistící pleťový gel, 20ml
Tento produkt mě zcela ohromil a to říkám bez nadsázky. Pro čištění pokožky obličeje je potřeba neuvěřitelně malé množství. Já osobně miluji na čištění pleti pěnu Rival de Loop (ano dávám se stále odkaz, protožeže je to pro mě grál), ale tohle je druhý produkt, který mě okouzlil stejně.
Pleť je po čištění krásně jemná a necítí, že by mě táhla i když po mytí jsem zvyklá se krémovat. Vyzkoušela jsem ho a krásně i odličuje i make-up, protože potom když jsem pleť dočistila tonikem, tak zůstal vatový tamponek krásně čistý.
Tento produkt mě opravdu překvapil a to mile. Nedráždí mi pokožku obličeje, což je velmi důležitý bod, pže se mi stává, že se mi pleť podráždí a zčervená nebo začne pálit. Mohu říci, že opravdu pomalu ubývá, pže i toto balení z adventního kalendáře mám stále dostatečně plné. Vyzkoušejte a budete spokojené.

3. Denní krém s Q10 proti vráskám, 5ml
Tak co tady říci více, než že jsem NADŠENÁ. Denní krém obsahuje Q10 a je krásně hutný. Je neuvěřitelné, jak málo tohoto produktu stačí a pleť je hydratovaná v dostatečném množství. Po vstřebání krému do pokožky obličeje stále cítíte hydrataci, ale zároveň ne, že by se Vám pokožka lepila.
Krém doma snášíme všichni bez problémů stejně tak jako ty od BIONE. Parfemace krému je jemná a příjemná. Určitě vyzkoušejte i tento produkt od Balea.

4. Sprchový gel vanilka a kokos, 50ml
Sprchové gely jsou pro mě taková zvláštní kapitola. Tento druh produktu mi k srdci nikdy nepřirostl. Mohu říci, že krásně voní, ale ničím jinak nenadchne ani neurazí. Prostě běžný sprchový gel.

5. Noční krém s Q10 proti vráskám, 5ml
V článku výše jsem popisovala denní krém a Balea na nás nezapomněla a k dennímu krému dodala i noční krém. Krém je příjemný jako ten denní a stejně dobře ho i snášíme. Jedinou nevýhodou je jeho aplikace. Krém je sice neuvěřitelně hutný (což je určitě výhoda), ale jeho aplikace je obtížnější, protože ho nelze skoro rozetřít, takže je třeba ho nanést po drobných částech po celé ploše obličeje. Neexistuje, že si dáte na každou tvář větší množství a rozetřete spíše doporučuji nanášet jako make-up. Každá z nás si jistě najde svou techniku a není třeba krém zatracovat díky aplikaci, pže je neuvěřitelně hydratační.

6. Mýdlo ve tvaru stromečku
Tak toto malé mejdlíčko mě uchvátilo. Krásné voní a ještě ke všemu ten krásný tvar stromečku, který dokresluje i barva. Ještě jsme ho nezkoušeli nikdo, tak trochu je nám ho líto, ale zbytečně ho šetřit nebudeme.

7. Balzám na nohy, 20ml
Krém na nohy jsem osobně nezkoušela, zatím totiž problém nemám (ťuk, ťuk), ale naše mamča si ho nemůže vynachválit. Je dobře vstřebatelný a nohy krásně zhydratuje. Určitě to není takový ten typ krému, že si ho musíte dát v posteli a dát si na noc ještě ponožky.

8. Šampón broskev a kokos, 50ml
Jedním produktem z adventního kalendáře byl i šampon, který příjemně voní a já ho ihned chtěla použít. Bohužel mě nezaujal. Krásně vonní jak jsem již psala, ale absolutně nepění (asi bych musela dát půl lahvičky nebo celou, aby zapěnil) a navíc jsem ráno měla od kořínku zplihlé vlasy a musela jsem použít suchý šampon (Amica). Takže je mi to líto, ale za mě ne :(

9. Hydratační maska na vlasy broskev a kokos, 25ml
Tato maska na vlasy v první řadě krásně voněla po vanilce, úžasně se hodila na předvánoční chvíle. Nebyla špatná, vlasy opravdu vyživila. Jako mínus ale beru to, že hrozně rychle ubývala, jelikož mám husté vlasy a já potřebuji celkově více produktu, abych ho dostala úplně všude.

10. Balzám na rty, cca 5g
Balzám na rty od Balea je také velmi podařený. Má krásnou vánoční vanilkovou vůni a jemný. Uvnitř je produkt bílý a nanášení je velmi jednoduchý a krásně vstřebatelný. Já jsem si ho přidala do své taštičky, kterou nosím stále v kabelce při sobě a jsem z balzámu nadšená. 

11. Pleťový intenzivní krém, 15ml
V adventním kalendáři byla i tubička s ultra citlivým krémem, který má středně řídkou konzistenci a bílou barvu. Krém nemá prakticky žádnou parfemaci, takže zbytečně nedráždí pokožku. Já osobně ho nanáším kolem pusy a na bradu, kde často bývám nejvysušenější a tvoří se mi tam v mrazech suchá místa. Krému stačí opravdu minimální množství a moc hezky se roztírá. Pleť je po něm krásně vláčná a hydratovaná.

12. Vlasová kůra s arganovým olejem, 20ml
Naopak, co mě mile překvapilo na rozdíl od hydratační masky je tato vlasová kůra s arganovým olejem. Nedávala jsem jí moc velké šance, ale jsem z ní nadšená! Po umytí byly vlasy krásně hladké, vyživené, voněly a hlavně - nádherně se rozčesávaly a vůbec se necuchaly. Za tento produkt dávám Balee palec nahoru a doufám, že se u nás prodává i ve větším balení, protože je rozhodně super.

13. Mýdlo do koupele ve tvaru srdíčka
A další mejdlíčko tentokrát do koupele bylo krásně zabaleno v pytlíčku a s krásnou vůní. Koupel díky srdíčku krásně voněla a dokonce vůně setrvala i po smytí. Tohle by byl i krásný doplňující dáreček k Valentýnu ;) a navíc pokožka byla celý den krásně hydratovaná. Opravdu malý zázrak v pytlíčku.

14. Krém na obličej a tělo, 20ml
Tak tento krém na obličej a tělo má opravdu povedené roztomilé balení, ale to nemění nic na tom faktu, že na obličej asi ne. Na obličej je hodně "matlavý" a špatně se roztírá. Na tělo ale špatný není, je krásně hutný a suchou pokožku krásně hydratuje. Navíc skvěle voní a připomíná mi spíš máslo než krém. 

15. Pleťová maska, 16ml
Tato pleťová maska mi přišla vhodná jak pro suchou, tak pro mírně mastnou pleť a tak bych jí mohla doporučit opravdu skoro všem. Řadím jí do kategorie, která "neurazí ani nenadchne" jedná se opravdu o klasiku, kterou když si koupíte, nebudete určitě litovat.

16. Regenerační šampón, 50ml
Jak už jsem Vám zmiňovala ve videu o listopadových novinkách In news, pořídila jsem si kofeinovou řadu od Balei, na kterou jsem se opravdu těšila, ale nakonec mě opravdu zklamala (viz video) Byla jsem ale mile překvapená, když jsem v kalendáři našla šampón na vlasy, tentokrát z řady Repair. Musím říci, že se mi po něm vlasy tolik nemastily a společně s vlasovou kůrou s arganovým olejem je to dokonalý pack na vlasy, který můžu za sebe doporučit pro zničené, stále se cuchající vlasy. Za mě opět palec nahoru.

17. Minutová kůra na vlasy, 20ml
Na tento balzám jsem se také moc těšila, ale po umytí vlasů jsem se utvrdila v tom, že to nebude nic pro mě. Bohužel po vysušení vlasů mi vlasy hodně zkrepovatěly a byly rozlítané. SOS balzám tedy za mě nemohu doporučit, vlasy po něm vypadají nemocně a zničeně.

18. Gel po holení, 50ml
Gel po holení od Balea se mi moc líbí. Příjemné je, že krásně voní a provoní Vám koupelnu a navíc je jemný na čerstvě oholenou pokožku. Necítila jsem žádné štípání ani jiné znaky podráždění pokožky. Musím se přiznat, že já žádný takový produkt běžně nepoužívá, ale tento se mi líbil. Jen samozřejmě počítejte s nějakou spotřebou, pokud ho plánujete aplikovat na celé nožky po oholení.

19. Balzám na ruce a nehty s kamélií, 30ml
Z tohoto balzámu na ruce a nehty mám opravdu smíšené pocity. Jsou dny, kdy mě dokonale hydratuje ruce a nehty jsou po něm pevnější a pružnější, na druhou stranu jsou opět dny, kdy jsem z něco rozpačitá a neví, co bych na něj řekla. Ale společně s mamkou si myslíme, že na to, že je to balzám, tak je tekutější a mohl by být hutnější. To nic ale nemění na tom, že Vám ruce hydratuje, ale nečekejte extra výsledek.

20. Mýdlo ve tvaru hvězdy do koupele
Na rozdíl od srdíčka jsme hvězdičku ještě do koupele neponořili nikdo. Ale voní i tak krásně a předpokládám, že bude mít stejný efekt jako srdíčko a už se těšíme až se vyskytne příležitost hvězdičku do koupele vhodit.

21. Šampón vanilka a mandlový olej, 50ml
Tento šampón má opět krásnou parfemaci, jako snad každý produkt od Balea, ale já si nemohu pomoct, ale nesedí mi. Všechny šampóny od Balea co jsem zatím vyzkoušela mi nesedí. Vlasy jsou tuhé, slámovité a nepoddajné. Navíc mi přijde, že absolutně nepění a já bych si musela snad dát půl tohoto balení, aby mi produkt začal pěnit. Ráda bych šampón pochválila, ale bohužel mi nesedí.

22. Pleťová maska mléko a med, 16ml
Tato maska opravdu krásně voní a když jsem si jí aplikovala poprvé. byla krásně cítit po medu. Na pleť jsem masku nanesla po vykoupání a nechala jí působit a poté ji už ani nesplachovala. Pleť jsem po nanesení krásně hebkou, jemnou a vyživenou. Takže za mě opravdu super věc pro suchou a citlivou pokožku.

23. Sprchový gel limetka a aloe vera, 50ml
Opět sprchový gel, který krásně voní, ale názor k němu je stejný jako k předchozímu (tím ale nechci říci, že je špatný).

24. Toaletní voda Sense of Magic, 10ml
A okénko 24 bylo úžasné a schovávala se v něm vůně od Balea. Vůně to je opravdu pěkná, ale s tou výdrží je to horší, ale to jsem i čekala. Vůni bych si asi jen tak nekoupila, ale jsem ráda, že jsem ji mohla vyzkoušet.


Okénka v kalendáři jsme opravdu poctivě otevíraly v dnech tomu určených. Vždy jsme se s mamčou a ségrou sešly a těšily se na další okénko. :)
Produkty jsou v adventním kalendáři povedené a já jen doufám, že česká plná verze bude taky dobrá jako tato německá (protože kalendář je evidentně originál německý, produkty jsou také popsány jen v německém jazyce). Já už jsem dostatečně opatrná, protože stejný produkt nebývá totéž pro český nebo třeba německý trh. 

Celkově bychom chtěly tento adventní kalendář od Balea opravdu moc pochválit. Skrývaly se v něm pečující produkty jak na tělo, tak na vlasy a na obličej či relaxaci. Určitě bychom si ho příští rok pořídily znovu, protože nejen že to bylo příjemné překvapení, ale dokázal nám i příjemně zkrátit čekání na Vánoce.

A co Vy? Pochlubte se do komentářů, jaký jsme měly adventní kalendář :)

6 comments:

  1. Škoda, že jsem neměla možnost si ho také porídit :)) Byli v něm fakt super věci co bych i já ráda vyzkoušela :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš pravdu, taky jsme byly nadšené ;), že jsme to od rodičů dostaly ;)

      Delete
  2. Skvělý kalendář! já jsem letos dostala od Make-up Revolution ,-)
    Meet My Lovely World
    Giveaway ¦

    ReplyDelete
  3. Teda to jsem vůbec netušila, že exstovalooo. :-) Tak možná další vánoce si takovej kalandář pořídím. Hodně štěstí do nového roku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsme to nahodou zjistily a dekujeme za prani a prejeme take krasny rok ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)