12/02/2015

Christmas Wishlist 2015 - Milý Ježíšku...

Hezký den, krásky♥

a je to tady. Už tu máme prosinec a za neuvěřitelných několik dní budou Vánoce, na které se popravdě těším jako malá holky. Já celkově Vánoce hodně moc prožívám, protože to jsou chvíle, kdy jsem s rodinou více jak obvykle, užíváme si nejen dárků, ale i tradic, které tento svátek přináší a oslavuji i narozeniny, které slavím přesně den po štědrém dnu.

Ale o mém "závisláctví" na Vánocích tento článek nebude. Jelikož nám započal další měsíc, mám tu pro Vás další wishlist, který je plný nejen kosmetických nezbytností. A tentokrát bude o něco málo speciálnější, protože to bude takový přehled toho, co bych si přála na Vánoce. Takže milý Ježíšku, tady máš jen malou část toho, co bych si přála... (smích)

1 LIKSIDIG držák na ubrousky - tento držáček na ubrousky se mi dlouhou dobu líbí. Představuji si ho totiž jako krásný stojánek na moje paletky očních stínů. Je bílý, v romantickém stylu, přesně tak, jak to mám ráda. Najdete ho v IKEA a stojí 79 Kč.

2 LUSH Candy Mountain - tato koupelnová pěna mi hrozně moc připomíná cukrovou vatu a vánoční cukroví, které ráda uždibuji hned z teplého plechu. Jedná se o vanilkovou vůni se zlatým třpytem. Najdete jí v prodejnách nebo na eshopu Lush a 100g stojí 129 Kč.

3 Too Faced Christmas in Paris - úžasná, ale opravdu úžasná paletka, kterou si k Ježíšku přeju opravdu ze všeho nejvíce. Obsahuje patnáct stínů, jednu Melted tekutou rtěnku, primer na oči a řasenku. Vždy, když tuto paletku vidím, připadám si opět jako malá holčička. Netuším, kolik stojí přesně, ale myslím si, že něco okolo 1 300 Kč a je dostupná v Sephoře.

4 Everyday Minerals Who´s That Girl? - jestli by nevyšla ta paletka od Too Faced, byla by to tato, která by jí měla nahradit. Taktéž krásná paletka, která obsahuje čtyři minerální oční stíny a dvě tvářenky spolu se štětečkem. Seženete jí třeba na galaxii přání. Stojí 699 Kč.

5 FJÄDERMOLN polštářek - opět Ikea a opět se projevila moje dětská duše. Tento naprosto úžasný polštářek ve tvaru roztomilého mráčku. Už se na něho dívám v dětském sortimentu nějakou tu návštěvu v Ikea a vždy nějak odolám. Co myslíte, bude můj? Seženete v již zmiňovaném obchodním domě s nábytkem a stojí jen 199 Kč.

6 Hrneček s králíčkem - já vím nejsem dítě, ale řekněte, kdo by tomuhle odolal? Na e-shopu Nordic Day jsem zahlédla tento úžasný hrneček s králíčkem, který pozor není nejen na pití, ale je i krásný jako svícínek. A nejlepší je na něm to ouško na držení. Ono to vlastně ani není ouško, ale králičí ocásek (bobeček). No, odolaly byste? Jediným problémem bude možná cena. Stojí 399 Kč.

A co Vy? Svěřte se mi do komentářů co si přejete k Vánocům :)

4 comments:

  1. Ta paletka od Too Faced je má srdcovka a také bych jí velmi chtěla :-))

    Nela z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani nevíš, jak já, úplně tě chápu♥

      Delete
  2. Krásný wishlist, přeji ti, aby ti Ježíšek donesl vše, co si přeješ :)

    Tipy na vánoční dárky | Zase ta kosmetika!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee si hodná, tobě přeju to samé Peggie♥

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)