12/11/2015

Dárky pro ní♥ - malá inspirace na vánoční dárky 2015

Hezký den všem♥

dnešní článek bych chtěla pojmout tak trochu pohodověji a uvolněněji, i když nevím, jestli se za pohodové dá brát vybírání a pořizování vánočních dárků. Pro mě to byla letos pohoda beze shonů, protože jsem ten typ člověka, který rád kupuje zajímavé dárky během roku nebo je shání dva měsíce před Vánoci bez stresu a paniky :)

Dnes jsem si připravila článek pro ty z Vás, kteří hledají inspiraci pro koupi dárků pro dámy, maminky, slečny, sestry, kamarádky či dokonce přítelkyně. Snad tímto článkem zaujmu i pánskou část publika :) Najdete zde dárky, které se řadí spíše do beauty kolekce (jsme přeci jen beauty blog) a potěší opravdu každé něžné pohlaví. A jelikož se jedná o Vánoce, vybrala jsem luxusnější dárky, které jsou jak z levnější, tak i z dražší cenové kategorie.

1 The Balm Mary - Lou Manizer - tento rozjasňovač Vám nemusím představovat, zná ho snad každý. Dá se použít nejen jako rozjasňovač, ale i stín a oční víčka. Je opravdu krásným dárkem pro maminku, ale i pro sestru či kamarádku. Stojí 499 Kč a myslím si, že opravdu rozjasní každý Váš den.

2 Tangle Teezer Compact kartáč- kdo by neznal Tangle Teezer? Musím uznat, že i já, kdo má delší a husté vlnité vlasy ho ocení. Krásně bezbolestně učeše vlasy a myslím si, že bude ideálním pomocníkem i do kabelky. Je k dostání v různých variacích a barvách. Stojí 307 Kč.

3 Miss Dior parfémovaná voda - tuto parfémovanou vodu bych Vám chtěla moc doporučit, protože jsem jí společně s Tomem a rodinou kupovala sestře k promocím (je inženýrka) a hrozně nás zaujala. Srdce má z růže a jasmínu, tělo z mandarinky. Voní krásně sladce květinově a je vhodná pro mladou nezávislou ženu. Úžasný dárek pro sestru. Obsah 100ml stojí okolo 1900 Kč a rozhodně stojí za to.

4 Too Faced sada tvářenky a rtěnky Melted - tato sada si myslím, že je úžasná pro ty z Vás, co hledají luxusní set kosmetiky opravdu za pár korun. Tato přenádherná sada srdíčkové tvářenky a Melted tekuté rtěnky je prostě rozkošná a okouzlující. U nás je dostupná pouze v této neon pink variantě a teď se podržte, celý set vyjde na pouhých 350 Kč. Myslím si, že tímto překrásným dárkem potěšíte nejen maminku, sestru, ale i nejlepší kamarádku.

5 Urban Decay Gwen Stefani paleta - já vím, já vím museli jste jí vidět už všude! Je krásná a opravdu jediná paletka od Urban Decay, která mě zaujala. Obsahuje patnáct krásných stínů, jak neutrálních, tak i zářivých se shimmerem i matných. Myslím si, že bude skvělým dárkem nejen pro Vaší přítelkyni, ale i maminku. Ale proč si na druhou stranu neudělat radost a nekoupit si jí sama? :) Tato krásná paletka stojí 1150 Kč na oficiálním českém eshopu Urban Decay.

Líbila se Vám dnešní inspirace na dárky? A co chystáte nadělit pod stromeček Vy? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)