12/09/2015

Dermacol Imperial makeup - Skvělá volba pro suchou a bledou pleť

Krásný den,

vždy jsem měla problém najít ten dokonalý make - up. Ať už to byly ty doby, kdy jsem s líčením začínala nebo během roku, kdy se má pleť mění. Ale ať už jsem s make - upem bojovala jak jsem chtěla, vždy jsem věděla jednu věc a tu, že v zimě má pleť potřebuje opravdu velkou péči a to hydratační, protože je opravdu vysušená. A proto Vám dnes představím makeup, který mě opravdu nadchnul a to Dermacol Imperial.
Dermacol Imperial makeup seženete v drogerii Teta nebo na oficiálních stránkách Dermacol. Je k dostání ve čtyřech odstínech a objem 30l stojí 169 Kč.


Obal a celkové provedení produktu je vyřešené v plastové tubě, podobné té pro zubní pastu. Vím, že pro některé z Vás to není příliš ideální a máte raději ten s pumpičkou, ale musím se přiznat, že já to nějak neřeším a raději se dívám na obsah, než na obal.
Složení produktu ať se může zdát po nanesení na hřbet ruky těsně před aplikací na tvář hutné, opak je pravdou. Já tedy osobně u tohoto makeupu mám ráda, kdy ho nejdříve rozmažu prsty a poté rozmažu mým beauty blenderem, to pa opravdu efekt vypadá přirozeně a produkt nevytváří masku. Jak už je zřejmé z obalu, je makeup přesně určen pro hydrataci pleti, tedy pro suchou pleť. Musím se přiznat, že popisek opravdu nelže a na mojí velmi suchou pleť opravdu sedne. Před nanesením ještě aplikuji hutný krém a podkladovou bázi, protože teď v zimě hydrataci má pokožka na obličeji opravdu potřebuje. Navíc se mi na makeupu líbí, že má vyšší střední krytí a zakryje případné nedokonalosti, jako jsou drobné jizvičky a pupínky, kterých mám teď hodně, protože je jen konec roku a stres se občas objeví :) (a já jsem velký stresor)  a to na tomhle produktu opravdu moc oceňuji, protože krycí makeupu bývají většinou určené pro mastnější pleť a ty by mě bohužel vysušovaly.
V drogerii jsem si nakonec vybrala nejsvětlejší odstín a to Pale. Pozor na název odstínu, protože ten bývá napsán zepředu obalu a já jsem ho nějak nezaregistrovala a málem jsem si odnesla o odstín tmavší makeup. :) Mnou vybraný odstín vypadá na fotce možná hodně tmavě a do oranžova, ale po rozetření je opravdu světlý a řekla bych, že má neutrální podtón a tak bude vyhovovat každé bledulce.
makeup jsem si zvolila v odstínu nejsvětlejším - Pale

Celkově si myslím, že se tento produkt Dermacolu opravdu moc povedl. A jestli jste bledulky stejně jako já a hledáte makeup pro suchou pleť z drogérie, myslím si, že s tímto miláčkem opravdu nesáhnete vedle. Možná bude jediným mínusem to, že zalézá trochu do vrásek a proto ho doporučuju nanášet v malé vrstvě a poté kdyžtak dodatečně přidávat během aplikace.
složení produktu

A co Vy? Jaký je Váš oblíbený makeup? :)

4 comments:

  1. Po tomto make-upu se mrknu.. Od Dermacolu jsem měla pouze jeden make-up a vyhovoval mi! Já momentálně používám raději BB cream, ale když používám make-up, tak mám velmi ráda pěnový od Avonu :-)
    Jen je škoda, že se mi nechce zobrazovat fotka se složením make-upu..

    Nela z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se na něj podívej, jestli máš suchou pleť :) Jestli ti nejde načíst složení produktu, tak Ti ho napíšu :)

      Delete
  2. Jo tento bych si i ja rada poridila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)