12/17/2015

Dermacol lanýžový hydratační make-up truffle moisturizing

Vítám Vás u nového článku naše milé čtenářky♥

dnes se budeme věnovat produktu od Dermacol a bude jím TRUFFLE moisturizing make-up 01.
K dostání je Dermacol TRUFFLE moisturizing make-up ve třech barevných odstínech. Obsah lahvičky je 30 ml a běžná cena je 329 Kč (na oficiálních stránkách probíhá výprodej a cena je 149Kč).


Předtím jsem používala RIMMEL match perfection, se kterým jsem byla spokojená, ale samozřejmě mě láká zkoušet nové věci a tak jsem neodolala a vyzkoušela tento make-up od Dermacol.

Make-up má výhodu, že má SPF 10, což se velmi hodí i v zimním období a je pro všechny typy pleti, na druhou stranu má vlastnosti hydratační, tak je na uváženou, zda je pro mastnou pleť.

Pokud bych tyto dva make-upy měla porovnat, tak mi připadají více či méně stejné. Ano jistě rozdíly tu jsou, ale co se týče krytí a výdrže jsou oba nastejno, i když možná ten od Rimmelu má výdrž o chloupek lepší.

Co se týče vůně make-upu Dermacol, tak ta není nijak výrazná oproti Rimmelu. Konzistence Dermacolu je tekutější, ale při nanášení se chová jako hustší. Já ho osobně nanáším pomocí houbičky od Ebelin, protože pomocí prstů to jde obtížněji.

Já jsem hledala make-up, který mi pleť jemně sjednotí a nevytvoří mi jednolitou texturu s umělým efektem. A tento make-up to splňuje excelentně. Jsem opravdu spokojená. Jemné nedokonalosti kryje pěkně, ale pokud trpíte větším množstvím nedokonalostí, tak s velkým krytím počítat nemůžete. Já vždy make-up lehce zapudruji a jsem spokojená.
Tady můžete vidět jak make-up vypadá po vytlačení pumpičkou a jak po rozetření.


Pokud chcete jako já pleť sjednotit a dá ji lehce svěží tón, tak tento make-up je dobrou volbou ;) Já své koupi nelituji ani v nejmenším.

A co Vy?? Líbí se Vám?? Jaký make-up používáte Vy??

4 comments:

  1. Tenhel makeup je skvělý mám ho ráda a používám ho hlavně v zimě :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, pro bledulky je senzační! :)

      Delete
  2. Rada bych vyzkousela, ja mam makeup od rimmel prave.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho zkus, jestli máš dehydratovanou pleť :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)