12/13/2015

Dermacol oční báze

Zdravím Vás naše drahé čtenářky♥

dnes Vám přináším článek nebo spíše recenzi na oční bázi od Dermacolu, kterou jsem objevila teprve nedávno.


Osobně jsem již vyzkoušela celkem dvě oční báze, na které jsem již dělala recenzi (zde). Dosud jsem byla velmi spokojená s bází od AVONu, ale vadilo mi na ní, že po čase začala hrudkovatět a špatně se nanášet. Proto jsem se začala pohlížet jinde a díky tomu jsem našla tuto od Dermacol.


Oční báze je v příjemném malém balení, které se lehce drží. Balení obsahuje 7,5 ml. Já osobně bázi používám den co den a stále je v balení dostatek a příliš rychle neubývá.

INCI složení produktu


Aplikace oční báze je velmi snadná díky úzké hubičce. Tubičku stačí jen lehce stlačit a snadno aplikovat na oční víčko.


Samotný produkt je bílý a "máslově" krémový. Jeho konzistence je krémová, ale zároveň není mastná a po aplikaci na víčko a po jemném rozetření zcela změní svou barvu a stane se průhlednou. Bázi je však velmi nutné řádně zapracovat do víčka aby splnila svou funkci a stíny se neslívaly.


Já osobně jsem s bází velmi spokojená a jsem ráda, že jsem si zakoupila. Nyní už vlastním jedno náhradní balení báze pro případ až to první dojde. Za sebe mohu doporučit a těm z Vás co ještě váhají, tak neváhejte a zkuste ;)

A jakou bázi používáte Vy??

4 comments:

  1. Já momentálně používám jako bázi bambucké máslo nebo make-up od Dermacolu (nesedí mi odstín), ale delší dobu chci zkusit nějakou opravdovou bází.. Takže ti děkuji za tip! :))


    Nela z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bambucke by me nenepadlo a jsi s nim spokojena? Ja muzu Dermacol jen doporucit a dekuji ;-)

      Delete
  2. Ja zadnou bazi nepouzivam, ale rada bych si nejakou piridila, takze diky a tip. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji za komentar a urcite vyzkousej ja urcite taky budu testovat dal ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)