12/07/2015

Face care

Ahoj a hezký den přeji♥

dnes přicházím s článkem, který Vám přiblíží, jak pečuji o pleť. Podobný článek jsem už také postovala, ale byl zaměřen na vlasovou péči.


Jako první na řadu přichází Čistící pěna na obličej Rival de Loop, o které jsem již psala a já si ji nemohu vynachválit. V současné době mám již třetí balení a určitě se chystám na další. Zkusila jsem i pěnu od AVON čistící pěna self-foaming face wash, ale Rival de Loop mi seděl více. Opravdu Vám pěnu velmi doporučuji.


Druhým produktem, který jsme si opět oblíbila je Ellie young anti-spot cleaning gel 3in1 peeling na obličej. Zde už mám spotřebované druhé balení a v současné době jsem si koupila třetí. Velmi mi sedí. Když peeling nanesu na obličej, tak mě vůbec nedráždí ani neštípe. Pokud mám suchý obličej a nanesu peeling a jemnými krouživými pohyby ho masíruji na povrchu obličeje, tak docílím krásného jemného efektu. Po smytí peelingu, ale necítím, že by pokožka obličeje byla abnormálně vysušená i když nebudu Vám tvrdit, že posléze nevyužiji krém na obličej.



Peeling je relativně hustý a obsahuje větší množství hrubých částeček, které stačí jen jemně vmasírovat na obličeji.


Líbí se mi na značce Ellie YOUNG je číslování péče o pleť. Díky peelingu tak splníte první krok pro krásnou pokožku obličeje - čištění pleti. Navíc lze peeling použít i jako masku na obličej pokud ji necháte déle působit.


Dalším pomocníkem v péči o mou pleť mi je L´oréal Paris Pure zone. Jemný, osvěžující, chladivý a čistící gel. Tento gel je příjemný hlavně v letních měsících, protože zanechává jemně "studený" chladivý finish. Jinak je to dle mého gel jako každý jiný a podruhé ho můžu mít, ale taky nemusím.


Úplně nejzákladnějším krémem, který stále používám pod make-up je NIVEA Soft. Jako malé děti nás mamča krémovala tou modrou základní verzí, která jen těžko šla rozmazávat. Je to lehce rozmazatelný hutnější krém, díky kterému se mi nevysušuje pleť pod make-upem a nevznikají mi tak suchá místa na pleti. Krém mi nepůsobí žádné alergické reakce, ale na druhou stranu nevím zda je pro citlivé pleti, protože mojí mamce, která snese jen s těží nějaký krém (modrá NIVEA nebo krémy BIONE) nesedí.



NIVEA Soft krém složení

Další částí je Purity Vision Růžová voda. Tato růžová voda je lehce aplikovatelná díky rozprašovači. Já ji používám někdy po odlíčení pěnou Rival de Loop, když nechci pleť krémovat. Díky ní se mi pleť nepříjemně nepne, ale zároveň ani růžová voda nedokáže hydratovat jako krém.

Nicméně ráda ji používám, když mám problematickou pleť, protože pomáhá hojit drobné ranky a vyživuje pleť. Údajně ji lze využít na fixaci make-upu, ale to jsem nezkoušela. Jedinou nevýhodou je její odér - typicky pro růži, který nemusí každému lahodit ;), ale dá se přežít. Růžová voda ubývá díky spreji opravdu pomalu a další si jistě koupím. Poradím Vám, že mnohem levnější je Růžová voda z DM Drogérie než z Teta Drogérie.




Ellie YOUNG antispot cleaning Toner. Krokem 1 podle Ellie je čištění pleti a to lze provést peeling (popsán výše) a nyní je na řadě tonizace pleti. Tonizační voda od Ellie je bezproblémová a nemá nijak výraznou vůni. Snesu ji velmi dobře, ale chci zkoušet další například mě láká ta od BIONE.




Revitalizační protivráskové sérum od BIONE je dalším produktem, která ráda používám. Dala jsme ho sem, protože jsem si ho oblíbila a lze ho použít i jako podkladovou bázi, ale bližší recenze teprve bude, protože je třeba vše déle vyzkoušet.


Miluji produkty od BIONE (toho jste si mohli všimnou :D) a proto mohu jen chválit Extra mastný výživný pleťový krém Arganový olej + Karité. Všechny jejich produkty pleť krásně snáší a je to také český výrobek (jsem patriot a to i v oblasti potravin). Je opravdu hutný a hustý a díky tomu pleť velmi dobře hydratuje i v tomto počasí. Nyní jsem ho dovypotřebovala, ale silně uvažuji o jeho opětovné koupi nebo vyzkouším jiný z jejich řady.




Tyto produkty samozřejmě nepoužívám najednou, to jen aby jste si nemysleli, že nedělám nic jiného než péči o pleť, ale různě je střídám. Mohu Vám velmi doporučit BIONE s touto značkou kosmetiky jsem velmi spokojená. A to je vše co se dnešního článku týče. Nyní už mám například krém od BIONE Q10, tak zkouším dále ;)

A jak pečujete o pleť Vy??

4 comments:

  1. Ružovú vodu si plánujem kúpiť, mám citlivú pleť a trošku by mi asi mohla s ňou pomôcť. Mala som jednu od Saloos a tá mi až tak nesadla, ale skúsim aj túto od Purity Vison :)
    Vianočná súťaž

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bych do toho sla i kdyz mamca ma hodne citlivou plet a nesedla ji tolik :-(

      Delete
  2. Tu Růžovou vodu vidím již po několikáté, takže si jí určitě pořídím.. :-)

    Nela z Beauty Charm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jsem spokojena a je na vicero pouziti

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)