1/22/2016

Calvin Klein Forbidden Euphoria parfémovaná voda pro ženy

Hezký den, milé čtenářky♥

dnes bych Vám chtěla představit tak trochu recenzi. Ale nebojte se. Odpočineme si od dekorativní či pečující kosmetiky. Dnes to bude o vůních. Konkrétně o vůni, kterou jsem si oblíbila nejen proto, že se mnou zažila to nejtěžší za poslední dva roky, ale i to, že jsem jí dostala od někoho, na kom mi hodně záleží. Řeč bude o parfémované vodě Calvin Klein Forbidden Euphoria.
Calvin Klein Forbidden Euphoria je dostupná od 30 - 100ml. Dá se koupit například na fann parfumerie a cena začíná od 1 350 Kč.

Dříve jsem moc parfémované vody či parfémy neřešila, vždy jsem používala to, co jsem dostala dárkem od příbuzných. A to byly spíše ty vůně z drogériích či z nákupních domů a center. Ale tímto si nechci stěžovat, od parfému jsem tenkrát nechtěla, aby dlouho vydržel, ale aby se mi líbil. Jen. Žádný jiný požadavek jsem nechtěla. 
Jednou se to ale změnilo, když jsem dostala tuto parfémovanou vodu Forbidden Euphoria od Toma a to konkrétně k Vánocům, kdy u nás byl poprvé. Proto také pro mě hodně znamená. A je neuvěřitelné, jak se mi neuvěřitelně (a to mě neznal) trefil do vkusu...
Tato parfémovaná voda (pro zjednodušení budu psát parfém, i když vím, že někteří to moc nemusí) mě zaujala už jen svým balením. Byla zabalená v luxusně vypadající krabičce z tvrdého papíru, který je na povrchu lesklý v fialové barvě, která navíc hází luxusně vypadající stříbřité odlesky. Když poté krabičku otevřete, vykoukne na Vás jednoduše, ale luxusně provedený flakónek v podobné barevné variaci jako je právě krabička. Víčko je navíc stříbřitě lesklé a opravdu se s ním pěkně manipuluje.
Hlava
malina, broskev, mandarinka
Srdce
jasmín, orchidej, pivoňka
Základ
pižmo, pačule, kašmírové dřevo

Při aplikaci na Vaše oblíbená místa na těle (já se touto vůní nejraději voním na zápěstí, krku, za uchem či na vlasech, jen tak lehce) se na první pohled (přičichnutí) může zdát těžká, ale jakmile se uvolní, tak rozvine svojí smyslnost, kterou už má v srdci a to už zmíněné květiny - orchidej, pivoňku a jasmín.
Vůně je popsaná jako ovocno - dřevitá s nádechem orientálnosti a to jí nemůžu upřít. Jakmile i k ní přičichnete, nebudete opravdu už chtít jinou. Podle mě se hodní zejména pro podzimní či zimní chladnější období, ale já jí ráda používám v létě, ale v malém množství. Nemůžu jí upřít ani jakousi smyslnost až "dráždivost", kterou také oplývá. Ale nemusíte se bát, že když má ovocný a květinový základ a podtón, že by byla hodně sladká až těžká. Naopak. Je jasné, co nám tento parfém chce sdělit. Je určený pro mladé ženy hledající lásku, ale i pro ty, co po něčem touží. Po úspěchu, uznání či smyslnosti. Je přímá, ví co chce, ale přesto má hodně tváří. Tak nějak bych představila jeden parfém z kolekce Calvina Kleina Euphoria.
INCI parfémované vody

Na závěr bych jen chtěla říci, že se stala mojí stálicí nejen do společnosti (na ples, slavnosti), ale i do těch nejtěžších chvilek, jako jsou zkoušky, období problémů či jiných ne zrovna radostných chvilek. Je neuvěřitelné, že už mě doprovází dva roky a jediné, co bych jí vytkla je to, že mi dochází a bude se mi s ní jen těžko loučit. Ale musím říct, že je na druhou stranu opravdu trvanlivá a ani po těch dvou letech nezměnila svou vůni a je pořád krásná. Calvin Klein Forbidden Euphoria je prostě úžasná...

A co Vy? Máte doma také nějaký parfém od Calvina Kleina? :)

4 comments:

  1. Flakonek se mi libi. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Děkuji za pěknou recenzi, docela ráda bych si někde přivoněla - navnadila jste mě :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taktéž děkuji za pochvalu. Opravdu je výjimečný a dlouho vydrží, když si ho aplikujete pod uši či na šíji. :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)