1/31/2016

Christian Dior - Miss Dior

Krásný svěží den naše milé čtenářky♥

dnes mám tu čest Vám představit můj krásný dáreček, který jsem dostala od rodiny za dosažení titulu inženýra. Z dárečku mám ještě teď obrovitánssssskou radost a moc si ho vážím.
Miss Dior  je k dostání například na e-shopu Elnino a 100 ml stojí 1 825 Kč i když já ho měla ze Sephora.

Co se mi strašně moc líbí a na první pohled mě uchvátilo je přenádherný flakónek s mašličkou, který působí jemně a luxusně. Navíc samotná parfémovaná voda je lehce do starorůžova a to celý efekt jen dokresluje.

TOP NOTE
esence červeného pomeranče
HEART NOTE
květ pomeranče, damašská růže
BASE NOTE
esence indonéské pačuli

Miss Dior is a floral chypre symphony, immediately desirable. Its facets mingle into a joyous dance that reveals no beginning or end.
François Demachy (dior.com)

Miluji tento detail lesklé stříbrné mašličky hned pod rozprašovačem. Je to zkrátka kouzelné, elegantní a romantické.
Ještě ke všemu zde můžete vidět decentní monogramy Christian Dior.
Navíc když ještě uvážím tu překrásnou vůni, tak jsme ještě více nadšená a vděčná za tak krásný dárek, který nebyl laciný a já si to plně uvědomuji.

Líbí se mi také, že vůně vydrží dlouho a celý den ji ze sebe krásně cítím. Navíc pokud mi vůně ulpí například na límci kabátu, tak ji cítím i další dny. Výdrže se nedá odepřít.

Po tom, co jsem dostala takovou vůni, tak si plánuji po spotřebování všech co mám doma pořídit vždy jednou kvalitní, protože je to velký rozdíl a to hlavně ve výdrží.

A jakou vůni preferujte Vy? :)

1 comment:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)