1/12/2016

Dove Pure Care Dry Oil + něco o mých vlasech

Hezký den, krásky♥

dnes vám přináším článek, který se bude po delší době věnovat pečující kosmetice a to té, která je určená na vlasy. A musím se přiznat, že jsem až doteď neexperimentovala a používala mojí oblíbenou řadu Elseve od L´orealu. Řekla jsem si ale, že může být i něco lepšího a tak jsem se rozhodla, že dám šanci tomuto combu od Dove z řady Advance Pure Care Dry Oil.
Musím se na úvod přiznat, že jsem své vlasy opravdu moc trápila a bohužel až v jednaadvaceti jsem si uvědomila, jak bych se měla o ně více starat. Od patnácti let jsem totiž zkoušela spoustu barevných experimentů jak u kadeřnice, tak i doma a mé vlasy to bohužel hodně odnesly. Od přírody je mám totiž krásně husté a kudrnaté, což na nich nemám ráda, a tak jsem si je donedávna i žehlila...

Až později jsem si uvědomila (po několikátém barvení doma peroxidem), že mám vlasy hodně zničené, krepovaté a hlavně spálené (takže mrtvé). A s tím se potřebovalo něco udělat. Jak už jsem se zmínila, hodně dlouho jsem experimentovala, až jsem našla řadu Elseve od L´oreal. Jenže letošní zimu bylo vidět, že už mi prostě nestačí. A tak jsem chtěla zkusit něco jiného. Při obvyklé prohlídce pečující kosmetiky v drogérii jsem si všimla Dove (nové) zlaté řady pro zničené vlasy a musím se přiznat, že mě zaujal nejen obalem, ale i konzistencí.

Šampón
Obal je jednoduchý, ale zároveň velice sofistikovaný a elegantní. Balení je provedené v "tubičkovém" balení podobně jako pasta a tak vidím výhodu v tom, že opravdu všechen obsah dostanete ven. Navíc má krásný ombré, zlatý přechod, což je naprosto krásné. Malou nevýhodu vidím ve víčku, protože chvilku trvá, než ho otevřete, ale věřme mi, za to to stojí!

Složení šampónu mě na první použití překvapilo. Je totiž hodně tekutý v medové barvě. Ze začátku jsem se toho docela bála, abych mi vlasy vůbec umyl. Změnila jsem ihned názor poté, co jsem si ho jen maličkato nanesla na dlaň a nanesla na mokré vlasy. Vytvořil krásnou pěnu, která byla tak trochu olejová a vlasy tak krásně šampón vyživil. 
INCI produktu
swatch šampónu

Kondicionér
Obal u kondicionéru je skoro totožný jako u šampónu. Jen je čistě bílý a není provedený v obre přechodu. Je opět krásný, elegantní a luxusně sofistikovaný.

Složení kondicionéru není tak tekuté jako u šampónu, ale za to je hustější, připomíná mi spíše masku na vlasy až kašičku. Je taktéž krásně olejovitý, zlaté barvy a hutný. Vždy si ho nanáším od poloviny délek do konečků vlasů a už po umytí cítím, jak jsou vlasy hebké a vyživené díky olejovitému složení.
INCI kondicionéru
swatch kondicionéru

Na závěr bych chtěla jen říct, že Dove si tímto u mě zaslouží palec nahoru, protože mi krásně obnovil vlasy v jejich nejhorší fázi. Toto combo dokonce předčilo i mého stálého oblíbence a to řadu Elseve od L´oreal. Velkou výhodu vidím nejen v hutnosti, která vlasy nezatěžuje, ale i v tom, že produktu stačí opravdu malé množství.

A co Vy? Jaký je Váš oblíbený šampón, kondicionér na vlasy? :)

2 comments:

  1. Tuto radu mam take a nejak mi sampon masti hodne vlasy. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj mně to problém nedělá, ale slyšela jsem, že to hodně lidem dělá problémy, já osobně mám suché vlasy, takže to velmi vítám, ale ségra je tak suché nemá a tyto vyživující šampony (nejen Dove) ji to také dělají (mastí) :) ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)