1/28/2016

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow, Dance Of Blues

Zdravím Vás všechny milé čtenářky♥

dnes tu máme v pořadí už třetí swatch paletky očních stínů od flormar.

Tady se můžete podívat na předešlé dvě paletky od flormar.


O vlastnostech snad už ani psát nemusím, protože si můžete přečíst první článek o paletce, kde je všechno potřebné popsáno. Já tyhle flormar paletky zbožňuji strašně moc.

Paletky jsou krásně pigmentované, navíc jejich textura je sice prášková, ale do jisté míry jsou i sametově jemné až krémovité (i když to zní divně). První paletku jsem si koupila, druhou jsem dostala od mamči a třetí k letošním Vánocům od ségrušky a skoro švagříka.

Tentokrát se budeme vlnit v rytmu dance of blues. Modré odstíny jsou absolutně nádherné. Jsem opravdu nadšená, že jsem hrdou majitelkou další této paletky.
První odstín číslo 1 v paletce je typicky bílý a je prakticky totožný s odstínem v paletce Sweet Pinkies. Krásný světlý a projasňující odstíny je číslo 2. Ten je krásně světlý a modrý jako čisté nebe. Přiznávám se že odstín 3 mě příliš neuchvátil, ale to neznamená, že se mi nelíbí. Ale z čeho jsem nadšená? Odstín 4 je krásný, atypická až námořnicky modrá barvička je úchvatná a já ji mám ráda při tvoření různých looků.
Můžete se podívat na swatch všech čtyř odstínů u mě vede prostě č. 4, i když na očním víčku vypadá krásně i odstín 2.
Nevím jak Vy, ale já mám stíny od flormar ráda moc. Výdrž i pigmentace je velmi dobrá, i když já jsem zvyklá pod všechny oční stíny dávat báze - buď od Dermacol, kterou jsem si teď velmi oblíbila díky lehké aplikaci nebo jsem používala Avon.

A jak jste na tom Vy? Líbí se Vám paletky od Flormar? :)

6 comments:

  1. Vypadá pěkně, dobře pigmentovaná. Asi se po nějaké podívám :)

    ReplyDelete
  2. Paletky vypadají krásně, krásná pigmentové, myslím, že není co vytknout! :-)

    ReplyDelete
  3. Pigmentace je super, ale ja bych asi modre odstiny moc nevyuzila.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsme si myslely, že modrou nevyužijeme, ale dá se skvěle zkombinovat s matně hnědou :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)