1/24/2016

Freeman Body Sugar Scrub Pomegrate - není všechna sláva...

Hezký den, krásky♥

asi jako každá z Vás i já si občas udělám chvilku sama pro sebe a věnuji si nějakou tu hodinku pro celkovou očistu a jak já říkám "údržbu" těla. Tyto chvilky si dopřávám především v těch dobách, kdy zrovna nemám šťastné období a potřebuji se uvolnit ve vaně s velkou kupou pěny. Nikdy ale nezapomenu ani na tělový peeling či scrub, od kterého očekávám, že mi krásně vyčistí pokožku. Jeden takový scrub, bych Vám chtěla dnes představit. Jedná se o Freeman Sugar Scrub s vůní Pomegrate (tedy granátového jablka).
Freeman Body Scrub s vůní cukrového granátového jablka seženete například v Tetě drogérii. Obsah 150ml stojí 120 Kč.

První čím začnu, ostatně jako vždy, je obal. Ten je klasický plastový, vyvedený v tuhé a pevné tubě, podobně jako pasta na zuby. Design balení je klasický, ale přesto, když si vybíráte nějaký nový peeling či scrub v drogérii mezi regály, tak toto je přesně obal, co Vám zaujme.
Víčko je klasické, taktéž plastové a otevírací. Čeho si cením je to, že tuba s víčkem je pevně k sobě přichytnutá, takže když ho používáte ve vaně, nikde nepřetýká zachycená voda z pod víčka.
Značka Freeman není známá nejen body sruby, ale i maskami na obličej či krémy na tělo. Já jsem s touto maskou poprvé seznámila právě přes jednorázové masky na vlasy, s kterými jsem byla opravdu moc spokojená a tak jsem chtěla vyzkoušet i jejich vyhlášené tělové scruby. Moc jsem si ho přála, tento mi opravdu moc voněl a tak jsem ho nakonec našla pod stromečkem od Kačky.♥ s čím mi udělala velikou radost. Problém ale nastal v okamžiku, když jsem po scrubu chtěla, aby plnil to, co by měl.

Konzistence se mi líbí, je příjemná, jemně drsná a barva připomíná bílé mléčné sklo. Do čeho jsem se ale hrozně zamilovala, je ta vůně, ta je božská. Opravdu (jak už název vypovídá) voní po cukrovém granátovém jablku, které je opravdu vyzrálé a je čas ho sníst. Můžu se přiznat, že bych ho nejraději vždy po nanesení snědla, jakou má příjemnou parfemaci. Ale u kladných bodů teď končím. Bohužel.

Problém tedy nastává při samotné funkci scrubu. Produkt se má aplikovat na vlhkou pokožku celého těla žinkou či rukou. V prvních třech použitích jsem ho aplikovala tak, že jsem navlhčila žinku, na ní dala trošku scrubu a krouživými, masážními pohyby jsem zapracovávala scrub do pokožky. Bylo to příjemné, krásně mě masíroval, ale bohužel, necítila jsem žádné účinky a tak jsem si řekla, že po prvním použití nemůžu chtít zázraky a příště to zkusím aplikovat rukou.

Tak jsem po celý měsíc aplikovala produkt dlaní na pokožku společně se scrubem. Bohužel, jediné co jsem cítila, byla voňavá masáž, která úžasně voněla. Po měsíci tedy nemůžu říci, že by má pokožka na celém těle byla lepší, zářivější či dokonce čistější. Scrub mi tak trochu připomínal sprchový gel s masážními částicemi, to bylo vše.
swatch produktu
 instrukce k použití scrubu
 INCI

Za mě tedy tento tělový scrub bohužel nemůžu doporučit. Ano, jestli Vám stačí něco na způsob tělového gelu s jemnými částicemi na masírování a krásnou vůní, tak v tomto produktu se určitě najdete. Pro mě ale scrub nesplnil to, co sliboval.

A co Vy? Určitě mi napište do komentářů, jakou máte zkušenost s Freeman scruby :)

8 comments:

  1. Ja planujem si kúpim masku od tejto značky, ale často ich u nás nevidím ,asi nie sú také populárne, majú ich len občas :/

    Bio súťaž

    ReplyDelete
  2. Nějaké výrobky jsem už od této značky měla a byla jsem docela spokojená.
    SimonetaBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to zatím o tomto scrubu říct nemůžu, ale chci zkusit ty jejich masky na obličej! :)

      Delete
  3. Ja jsem jeste nic nezkouseka, rada bych spise masku.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. Mám docela ráda ten meruňkový scrub, ale jinak mi ostatní produkty moc nevyhovují.
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ten jsem neviděla, určitě se po něm podívám! No já jsem právě měla jen tenhle jeden a taky nemůžu říct, že by mi zrovna vyhovoval :/

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)