1/04/2016

Happy New Year Wishlist 2016

Krásný den, všem!♥

je to neuvěřitelné, ale starý rok je za námi a následuje rok nový. Nevím jak Vy, ale já jsem se na Nový rok opravdu moc těšila a i když slavení Silvestra nějak moc neřeším, letos jsem ho pořádně oslavila, protože jsem ráda, že rok 2015 je za námi...

Do roku 2016 vkládám hodně přání a úsilí, aby byl šťastnější než ten předešlý. Ale abych Vás ze začátku neunavovala mým monologem, dnes jsem si pro Vás připravila první novoroční wishlist, který bude tak "glamour" protože to nový rok musí být - očekáváme od něho něco nového a dobrého. :)


1 F&F home zlatá svíčka - poslední dobou jsem si společně s Kačkou a mamkou oblíbily F&F home, kde mají spoustu krásných doplňků do domácnosti. Na internetu mě zaujala tato vyřezávaná zlatá svíčka, která je opravdu slavnostní a luxusní. Stojí 129,90 Kč.

2 Freedom Bronze and Baked paletka - už strašně dlouho si přeji nějakou paletku tvářenek, rozjasňovačů a bronzerů. Freedom značku kosmetiky jsem si oblíbila díky nejen její ceně, ale i pigmentaci, která je naprosto skvělá. Toto složení paletky je podle odstínů vhodné i pro bledulky a obsahuje i studené odstíny. Seženete jí na oficiálních stránkách a stojí 299 Kč.

3 F&F home zlatobílé nádobí - poslední dobou myslím trochu i na budoucnost a dívám se na věci do svého budoucího domečku, který si chci jednou s Tomem postavit. Hrozně moc mě právě v F&F home zaujalo zlatobílé nádobí, které by skvěle vynikalo v bílé kuchyni. Nádobí seženete jak od misky, tak i po velký talíř. Ceny se pohybují od 69,90 do 179 Kč.

4 Dermacol Glitter Touch, Nude Stardust - krásný lak určený na Nový rok i pár měsíců po něm. Je zlatavý, třpytivý, ale ne moc násilný, takže ho můžete využít i na každodenní nošení. Tento mají na oficiálních stránkách Dermacol a obsah 5ml stojí 59,90 Kč.

5 F&F home hrnek - jsme s Kačkou a mamkou sběratelky hrníčků a tento nás opravdu zaujal. Má znatelné výlisy na svém povrchu a je postříbřený. Už vidím, jak si v něm uvařím první novoroční kávu. Sice nejde do mikrovlnné trouby ani do myčky na nádobí, ale na čokoládu bude ideální. Je klasický, 1/4 l a stojí 64,90 Kč.

PS: Nebudu jíst sladký, slibuju :o

A co Vy? Co je Vaše novoroční přání? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)