1/26/2016

In News December + Ježíšek 2015 - Freeman, Garnier, L´oreal, Dove, Rimmel, Yves Rocher...

Krásné úterý♥

z Vaších reakcích jsem usoudila, že milujete novinky, z rubriky In news. Tentokrát se bude jednat o opravdu poslední video z minulého roku, tedy měsíce prosince. Připojila jsem k tomuto videu i to, co jsem dostala k Ježíšku, ale pouze ty věci, které by se daly pojmout jako kosmetické, protože jsem si bohužel všimla, že hodně youtuberek má negativní a bohužel i závistivé komentáře spjaté s těmito typy videí...

Doufám, ze si video užijete a dolu do komentářů mi napíšete, jaký zajímavý produkt jste si koupili poslední měsíc v roce Vy. :)


PRODUKTY, KTERÉ ZMIŇUJI
Freeman Body Sugar Scrub, Pomegranate [teta drogerie] 150 Kč
○Fine Life sůl do koupele s vůní Ocean [makro] 
Dove Pure Care Dry Oil šampón
Dove Pure Care Dry Oil kondicionér
○Body Collection pěna do koupele s vůní levandule [dárek]
○Montagne Jeunnesse Miracle maska na vlasy [Tesco]
○Linteo Baby vhlčené ubrousky s aloe vera [makro]
○Garnier Pure Active ExfoBrusher [teta drogerie]
○Naturalis čokoládová sada - tělové máslo, tělové mléko, sprchový gel [makro]
○L´oreal Elseve Total Repair šampón [dárek]
○L´oreal Elseve Total Repair maska [dárek]
○Rimmel sada - lak na nehty 60s by Rita Ora, ScandalEyes Precise EyeLiner, řasenka Wonderful Extreme Black [dárek]
Yves Rocher tvářenka, 21 Teint Médium Abricoté [Yves Rocher]
○Ebelin vajíčko na makeup [dm drogerie]


O ČEM MLUVÍM
Christmas TAG

CO MÁM NA SOBĚ
○líčení - Bione, Bioderma, Dermacol, Avon, Essence, Yves Rocher. Sephora
○oblečení - svetr Vero Moda
 ○nehty - Rimmel by Rita Ora, 558 Go Wild-Er-Ness

HUDBA
Silent Partner - Heartland

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
Olympus Pen e-pl7

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
[] obchod nebo místo, kde jsem si produkt koupila
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama

6 comments:

  1. Pěkné video, ubrousky Linteo také používám. :)

    ReplyDelete
  2. Ty laky mám také ráda, vydrží a mají hezké barvy :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mají úžasné, mají úžasnou mint barvičku :)

      Delete
  3. uh, nevedela som, že Montagne Jeunnesse, musím pozrieť, pretože by som rada niečo vyskúšala :)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)