1/02/2016

Jak jsme slavili Silvestr 2015

Nazdárek kočky♥

dnešní článek Vám ukáže jak jsme doma slavili Silvestr ;)
Letos byl takový rok, se kterým jsme se chtěli opravdu všichni rozloučit. A letos jsme si užili nejen Vánoce (o kterých jsme také psaly), ale také celý advent a navštívili jsme plno adventních trhů. Letos nám celé sváteční období před Vánoci uteklo krásně pomaloučku a my si tak mohly užít každičkou chviličku s rodinou.

V duchu Vánoc jsme tedy oslavili i Silvestr. Nikdy jme ho extra neprožívali, ale letos ANO. A tak jsme se se starým rokem rozloučili jak se patří. Na internetu jsem si našla různé motivy, které se týkaly nového roku a vytiskla a poté dopracovala.
Na internetu jsem hledala pomocí klíčového slova "printables". Našla jsem si čtyři bubliny, které dávaly na vědomí, že se blíží rok 2016.
Nezapomněla jsem ani na ozdobení skleniček, které jen a jen více upozorňovaly na blížící se konec roku.
Motýlek skleničkám velmi slušel a já jsem je upevnila pomocí oboustranné lepící pásky. Navíc jsem vystřihla i kolečko na nožičku skleničky, což celý efekt jen umocňovalo. (Už v tuhle chvílí se mi to začalo líbit ještě více)
Jinak skleničky už máme dlouhou a pořizovali jsem je v IKEA.
A co celý večer mohlo ještě dokreslit? No samozřejmě i párty čepičky. Pro mužské osazenstvo to byl cylindr a pro dámy korunky a čepička.
Pro lepší fotografie do rodinného alba jsem ještě vytiskla tak známý a milovaný knírek a ještě stylový fotoaparát.
Také miluji tvorbu nejrůznějších brček. Tady jsem použila opět knírek s nápisem happy new year.
Stůl jsem ještě ozdobila cylindrem na stojánku (kdysi koupeno v IKEA) a dozadu na dveře jsem vystřihla hodinový ciferník.
A nesmí chybět typická hesla k novému roku.
Jedna z částí našeho občerstvení. Šaruš udělala guacamole, které bylo famózní a osvěžující. S mamčou udělaly ještě chlebíčky a taťka se chopil obložených míst, zatímco já  jsem tvořila dekorace.
Ještě bych zapomněla. Mamča vytvořila luxusní tiramusu podle Itala v kuchyni (jen do něj dala ztužovač, aby šly vytvořit tyto krásné jednohubky, které měly úspěch).
Samozřejmě to není o jídle, ale o rodině. A letos jsme si to užili na maximum. Jsme neskutečně rádi na rodinu, kterou máme, a díky které jsme si večer užily. Doufáme, že se Vám večer také vydařil♥

Ještě Vám tu dávám odkazy, kde jsem sehnala krásné dekorace, které jsem si vytiskla:

A jak jste Silvestr slavili vy? :)

4 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)