1/20/2016

Maybelline - The Colosal GO! Extreme Volum řasenka

Krásný den♥

dnes budeme pokračovat v řadě řasenek a jak jsem již slíbila do-recenzuji poslední řasenku Maybelline The Colosal Go Extreme Volum.
Řasenka Maybelline se dá sehnat ve všech sítích drogérií. Já jsem jí koupila v dm drogérii. Obsah 9,5ml stojí 199 Kč.

Pokud Vám unikla předchozí recenze dvou řasenek od Maybelline, tak níže máte odkaz ;)

Řasenka obsahuje 9,5 ml a co se týče obalu, tak je krásně žlutý doplnění o lesklé doplňky z růžové. Abych se přiznala, tak co jsem poznala kouzlo řasenek od Maybelline, tak se mi ani nechce sahat v drogerii po jiné, ale uvidíme, čím mě jiné nalákají a zda-li vůbec.
Obal je řasenky má typický buclatý tvar a po odšroubování se krásně drží štěteček v ruce. Jak už jsem několikrát psala, tak já miluji silikonové štětečky řasenek, ale tato "Maybellinka" ho nemá. Ano přiznám moc se mi do ní nechtělo, ale nechtěla jsem aby mě pochyby ovládly a tak putovala s mojí velkou zvědavostí do košíku.

Říkala jsem si, že tak špatná nebude, když ostatní mi tak vyhovují. A tak jsem začala testovat.....

A výsledek mého testování? Co jí nemohu odepřít jsou krásné, ale opravdu krásné řasy, které prodlouží jako žádná jiná. Já měla řasy tak krásné, že jsem musela sama sobě říci WAU! To je zřejmě dáno velkým štětečkem. Ale nevím čím to je, ale zdá se mi, že mi padá pod oči. Opravdu chvíli po nanesení vidím tmavé kruhy pod očima a to na řasenkách přímo nenávidím.

Bylo mi to strašně líto a říkala jsem si, že to musí být chyba v nanášení a nechtěla jsem se ji vzdát. Zkoušela jsem ji proto znovu a znovu. Aplikovala jsem i verze, že jsem ji nanášela pouze na horní víčko a pak mi pod oči nepadala, ale spodní jsem musela vynechat.

Možná je to dáno i tím, že řasy mám dlouhé a řasenka se tak dotýkala příliš oblasti pod očima - to nevím, ale dole mi dělá prostě neplechu.

Je to asi velmi individuální, protože Šari nevadí a ba naopak ji neuvěřitelně chválí. Řasenka teda putovala k ní. Ale řasy dělala prostě famózní, jen mě nepadla :(

A jak jste na to Vy? Která řasenka Vám nejvíce vyhovuje? :)

2 comments:

  1. Já tuto řasenku používám a jsem s ní spokojená. :)
    Záleží na typu řas.
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě, řasy jsou hrozně individuální věc :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)