2/17/2016

Astor Skin Match Protect - ten správný korektor?

Hezký den, krásky♥

dneska bych se chtěla věnovat něčemu, co určitě trápí hodně z nás. Určitě si každá z nás musíme připustit, že nás trápí "nějaká" ta nedokonalost na naší pleti. Ať to už jsou akné, pupínky, suchá pleť či tmavé kruhy pod očima. Musím se přiznat, že já marně hledám toho správného pomocníka, správný korektor. Dneska bych Vám chtěla představit právě jeden korektor, který mě bohužel příliš neoslovil. A tím je korektor z nové řady od Astor Skin Match Protect.
Astor Skin Match Protect korektor se dá zakoupit v dm drogérii. Je v dostání ve dvou barevných variantách a jeho cena za obsah 7ml je 179 Kč.

Jestli mě sledujete delší dobu (nebo čtete) zajisté víte, že mě trápí hodně suchá a citlivá pleť. Ale aby toho nebylo málo, mám opravdu velké kruhy pod očima, které mi zasahují (mi připadá někdy) až po celém obličeji a můžu říct, že se snažím s tímto problémem vypořádat už delší dobu. Ať už různými očními séry či krémy nebo korektory. Vždycky nejvíce mě může naštvat, když si udělám dokonalý full face makeup na po třech hodinách na mě začínají vykukovat velké kruhy. :/

Ano, možná si říkáte, že by to mohlo být životosprávou, ale já vzhledem i k zdravotním problémům, spíš někdy více i osm hodin a snažím svému tělu dávat to, co potřebuje. A proto si myslím, že by mě mohl zachránit jedině korektor. Už jsem jeden podobný od Astoru měla a tím byl Lift Me Up korektor, který mě moc nesedl. A jak dopadl tedy tento? 

Obal mě už na první pohled zaujal, je to něco trochu jiného než to, na co jsme zvyklé v drogériích. Jde vidět, že v trendu musí být i obaly výrobků, protože samotné balení mě připomíná poslední dobou populární rosegold barvu. Celkově tedy na mě působí elegantně a žensky. Jinak je proveden v plastové vymačkávací tubě, kde ale tedy osobně u mě nastává první problém. Produkt se opravdu, velmi špatně z balení dostává a já si leckdy musím korektor položit na stůl a "zatlačit" abych z něho něco dostala. Myslela jsem si původně, že to půjde jednodušeji, tedy rovnou přes houbičku aplikovat korektor pod oči nebo na ty místa, kde potřebuji.

Ale co musím na druhou stranu na korektoru pochválit, ale co jsem viděla, že moc mých kolegyň nechválí, je houbička. Někomu připadá nehygienická, mě tedy ne, protože je zavřená víčkem a není to problém, když produkt používá jen jeden člověk. Bohužel ale nepočítejte s tím, že byste houbičkou korektor rozmazaly do ztracena, protože na je velmi tvrdá a na měkké okolí pod očima by to nebyl dobrý nápad. 
Odstín, který jsem si zvolila nebyl zrovna taky příliš šťastná volba. Bohužel, pod umělými světly jsem to nemohla vidět a spěchala jsem, ale i ten nejsvětlejší odstín je pro mě velmi tmavý a žlutý. A to si osobně myslím, že nebude problém jen můj. Nese název 001 Ivory a vůbec neodpovídá ani vzorníčku. Odstín se sice po rozmazání štětcem trochu zacelí a není tak žlutý, ale nemůžu o něm říci, že by neutralizoval tmavé kruhy pod očima. Ano, projasní Vám oční okolí a nemáte tak unavené oči, ale nepočítejte s velkou krycí schopností ani u akné.
swatch vybraného odstínu 001 Ivory
Za mě tedy bohužel tento korektor ne. Neplní svůj účel - netlumí tmavé kruhy pod očima, nedodává svěží vzhled ani nezakrývá nedokonalosti. Ale jestli chcete jen svojí tvář rozjasnit, není špatný. Myslím si, že seženete i levnější korektor, který bude plnit funkce, který tento bohužel neplní. 

A co Vy? Jaký je Váš oblíbený korektor? A znáte nějaké osvědčené rady na tmavé kruhy pod očima? :)

6 comments:

  1. Mám ráda korektor od Nars, Rimmel a Maybelline Age rewind :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten Maybelline Age Rewind mě taky moc láká, děkuju za tip, někdy určitě vyzkouším :)

      Delete
  2. Skoda, ze je celkem k nicemu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Třeba tobě bude vyhovovat, ale mě nebyl moc užitečný :)

      Delete
  3. dobre, že hovoríš, takto si ho určite nekúpim :/ vzájomné sledovanie? :)

    Dominika Makarová fashion blog

    ReplyDelete
  4. Já momentálně používám tekutý korektor Perfect Stay Astor v nejsvětlejším odstínu a jsem spokojená :)


    Bio Karité Balzám na nehty

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)