2/15/2016

Bione pleťový univerzální krém s arganovým olejem+karité

Hezký den, krásky♥

jestli nejste na našem blogu poprvé, jistě víte, že nedáme dopustit na naší pleť a snažíme se jí dát co nejlepší péči. Milujeme proto takové značky kosmetiky, které dokáží nabídnout to, co slibují a Vy nemusíte pak neustále zkoušet a hledat něco, co Vaší pleti sedne dokonale. Rády podpoříme i dobrou českou kosmetiku a o jedné z jejich produktů bude dnes řeč. Zmíním se Vám totiž o tomto pleťovém krému od Bione s univerzálním použitím, který obsahuje arganový olej+karité.
Pleťový krém je k dostání i v drogérii Teta. Toto větší balení o obsahu 260ml stojí 89 Kč.

Ani dnes nebudu dělat výjimku a u recenze začnu jako první, balením. To je obyčejné, plastové a tak nečekejte žádný luxus, který byste si mohly vystavit doma na svojí poličce. Jinak co se týče víčka, to je bílé, opět plastové a klasické, šroubovací, které má to výhodu, že neprotéká, což beru za velké plus.
A teď je na řadě konzistence. Ta je hutná, krémovitá, dá se říci až máslovitá. Krém má naoranžovělou barvu a voní lehce právě po arganovém oleji. Produkty od Bione jsou úžasné v jedné věci a to v té, že i když jsou hutné a může se Vám před rozetření po pleti zdát, že nepůjde rozetřít, opak je pravdou. Krém je sice máslovitý, ale na lehoučký a pleť vůbec nezatěžuje. Já ho vždy aplikuji tak, že ho nanesu v několika bodech na tvář a pak rozetřu tím způsobem, že ho jakoby lehce krouživými pohyby lehce vmasíruju do pleti, až zčervená. Jen tak mám jistotu, že bude dostatečně vyživená.

Možná jsem nezmínila (ale jestli jste se dočetly až sem, bude Vám to jasné), krém je určený pro univerzální použití. Takže jestli to chápu dobře, je vhodný nejen pro pleť, ale i například pro tělo, ruce, nohy či jinou část těla. Jelikož produkt obsahuje arganový olej a koenzym Q10, bude vhodný pro starší a suchou, citlivou pleť. Všichni právě citlivou pleť, která má sklony k dehydrataci máme a tak tento krém máme opravdu rádi. Jelikož je nás hodně, tak toto velké balení se nám o to více hodí. :)
swatch krému - jak vidíte, je opravdu hutný

Já nemám problém s tím, že by mě krém "stahoval" pleť a dráždil pleť, ale mamce a Kačce se občas stane, že jak mají citlivější pleť já, tak jim toto právě krém dělá. Dráždí je a bohužel občas i štípe v oblasti okolo očí a tváří. Jak vidíte podle tohoto příkladu, krémy jsou opravdu individuální věc. Je proto vhodné vyzkoušet vždy několik variant krémů, co firma nabízí. Od firmy Bione nejvíce snad milujeme výživný mandlový krém, o kterém jste si mohly přečíst zde, Ten nám naopak žádné problémy nedělá a je pro nás naopak naprosto vyhovujícím pomocníkem.
info o produktu

Na závěr bych snad jen chtěla říci to, že i když krém nevyhovuje někomu jinému, pro Vás může být ideálním pomocníkem. Tento produkt sice mamce a Kačce v té nejcitlivější části těla, a to obličeji, ale já ho používám každodenně a stačí ho opravdu málo a pleť Vám krásně hydratuje a nezatíží, i když má hutnější a máslovitou konzistenci. Navíc pro mě má tato česká firma body navíc, že jejich produkty neobsahují silikony a parabeny.
INCI produktu


A co Vy? Na jaké produkty od Bione nedáte dopustit? :)

12 comments:

  1. Značku jsem ještě nezkusila, ale asi si pro něco zajdu :) ten mandlový krém zní dobře :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestli máš suchou pleť tak ten mandlový určitě vyzkoušej :) je krásně hutný, ale přitom pleť nezatíží :)

      Delete
  2. Velmi pěkná recenze. Od značky Bione jsem zkoušela nějaký olej na vlasy s arganovým olejem a byl super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee to se máš, ten bych zrovna chtěla zkusit :)

      Delete
  3. Replies
    1. určitě ho zkus, není drahý, ale jestli máš hodně přecitlivělou pleť jako my, tak by ti mohl vadit :)

      Delete
  4. Od Bione jsem zkoušela kde co.Produkdy na vlasy super, peeling skvělý,dětská kosmetika je taky úžasná... ja Bione miluju 😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni mají dětskou kosmetiku? To ani nevím :) já taktéž Bione miluju a myslím si, že je to důkaz, že nejen drahá kosmetika je vážně dobrá :)

      Delete
  5. Od Bione jsem zkoušela kde co.Produkdy na vlasy super, peeling skvělý,dětská kosmetika je taky úžasná... ja Bione miluju 😃

    ReplyDelete
  6. Jeste jsem nic nevyzkousela, ale mam to v planu.:-)


    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)