2/19/2016

Bione - revitalizační protivráskové sérum s arganovým olejem&karité

Krásný večer krásky♥

dnes bych Vám chtěla představit revitalizační protivráskové sérum od Bione s arganovým olejem&karité, kterému jsem propadla v poslední době.
Obsah 40 ml lze koupit v drogeriích Teta za 119 Kč.

Několikrát jsem se Vám svěřovala jak je pro mou mamku těžké sehnat krém, který by ji nedráždil a nesvíral či neštípal. Dlouho jejím jediným krémem byla "modrá" Nivea, po mnoho a mnoha letech ji nahradila Nivea s aloe vera a teď je to řada od Bione.

Musím podotknout, že krémy dobře snášíme všechny tři, ale ty v malém balení (ne ty rodinné). Ráda vyzkouším něco nového a tak přišlo na řadu i sérum proti vráskám jako dárek od ségrušky a jejího přítele.
Jak můžete vidět na fotografii, tak je sérum se ukrývá v plastové lahvičce (butelce) a má na konci hubičku, díky které se produkt velmi dobře aplikuje. Nevýhodou je robustní plast, ze které je lahvička, protože když produkt končí, tak se jen velmi těžko vymačkává ven. První mojí fází bylo opravdu silně rolovat lahvičku jako zubní pastu, poté jsem musela dát pryč koncovku a pak už to více nešlo.
Samotný produkt je jemný a lehce roztíratelný. Určitě není hutný nebo vodový a na pokožce obličeje je velmi příjemný.

Já osobně ho nanáším na oblast očí a na oční víčka. V aktuální chvíli jsem ve třetině druhé lahvičky séra. Chtěla jsem tento článek napsat až po spotřebování minimálně jedné lahvičky, aby vše bylo vypovídající.

Sérum tedy má velmi jemné složení a nezatěžuje pokožku obličeje. Roztíratelnost je také velmi příjemná a snadná.

Produkt neobsahuje silikony a parabeny a navíc konzervační látka se po chvíli odpařuje a neulpívá Vám na pokožce. Ale tyto všechny informace se dozvíte i z fotografií, které jsou pod textem, kde je vyfotografováno vše co výrobce deklaruje.

Co se týče účinnosti séra, tak tam už takové nadšení nemám (jinak Bione miluju). Nemohu produktu vzít, že mi krásně hydratuje oční okolí a zvláční mi pokožku, rychle se vstřebá a zanechá mi krásný finish na pleti. Ale vrásky? S těmi mi přijde, že nic neudělá. Staré vrásky se mi nijak nezměnily.

Každopádně, jak jsem už psala, tak oční okolí mám krásně jemné a hydratované, takže úplné šlápnutí vedle to nebylo. Já jsem ráda i za druhé balení a ráda ho budu používat i když už mám v oku jiný oční krém od Bione.
INCI složení produktu

A co Vy? Jaké je Vaše oblíbené sérum nebo krém na oční okolí? :) 

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)