2/28/2016

Dermacol 16 LIP colour

Krásný den♥

dnes Vám nesu recenzi na tolik známou barvu na rty od Dermacol, po které jsem neuvěřitelně dlouho prahla.

Barvy na rty je dostupná na oficiálních stránkách Dermacol a za obsah dvoufázové barvy na rty zaplatíte 229 Kč. Já jsem si barvu pořídila v Teta Drogerii.

Jak můžete vidět barva na rty je uložena v oboustranné tubičce a každý konec Vám přinese dohromady kýžený užitek.

Naprosto upřímně Vám řeknu, že když jsem vše viděla poprvé, tak jsem byla nejprve nadšená a pak trošku skeptická, protože to vypadalo jako lesk na rty a ty nemají zrovna dlouhou výdrž.

Ale i tak jsem barvu moc chtěla vyzkoušet a to opět vyslyšela moje sestra (spolu to máme tak, že si kupujeme navzájem to, po čem ta druhá touží) a dostala jsem ji o ní a jejího přítele k Vánocům. Takže jsem šťastná jako blecha.

Dostala jsem odstín 5, který je velmi univerzální a se shimmerem. Určitě nesedí vzorkovník, který je na oficiálních stránkách, tam totiž odstín 5 vypadá jako "baby pink" odstín.

Teď když mám barvu v ruce, tak se opět těším až ji zase budu moci použít. Obal je pevný plastový a velmi tenký a mohu Vám říci, že se Vám v kabelce neztratí, ale ani nebude překážet.
barevná báze
odstín č. 5

Teď tedy rovnou k aplikaci samotné barvy. Nejprve aplikujeme barevnou bázi s označením číslo 1. Aplikujeme běžně, tak jsme zvyklé u jiných produktů se stejným aplikátorem. Barevná báze má podle tubičky zasychat 1 minutu, to ale není tak úplně pravda. Aby barva dobře držela rtech je třeba čekat mnohem déle, dokud Vám rty nepřestanou lepit, nebo budou lepit opravdu minimálně. Až potom rty přetřete tenkou vrstvou lesku s označením číslo 2.
ultra lesk a jemná péče

Mohu Vám říci, že tato průhledná vrstva opravdu krásně voní, tak trošku sladce. Vrstva velmi rychle a dobře zasychá. Takže potom co si počkáte déle na barevnou bázi, tak u druhé vrstvy budete velmi hotové.

A teď konečně k výdrži. Nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou Vám říkám - NESKUTEČNÁ. Výdrž je úžasná. Napíšu tu asi tak .... když jsem byla na školení celý den od rána do odpoledne, tak barva vydržela i bez toho, abych ji nijak šetřila nebo obnovovala. Během dne jsem pila kávu, vodu, jedla občerstvení a oběd a ani ťuk. Barva prostě nechtěla dolů :) ;)

Doma nejde odlíčit ani pěnou Rival de loop a tak si od ségrušky musím půjčit micelární vodu. A slova závěrem?? Mohu Vám barvu na rty doporučit a pro ty z Vás co mají rády jemný look, tak i odstín č. 5, který je téměř bezbarvý jen se shimmerem. Já osobně už pokukuji po novém odstínu .....

Máte už Dermacol barvu na rty nebo nějakou plánujete? :)

6 comments:

  1. Přesně tento odstín mám a jsem s nim spokojená. Hezká recenze. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu? A mas jeste nejaky ? Moc dekuji za pochvalu ;-)

      Delete
  2. Rada bych nejaky odstin vyzkousela. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě vyzkoušej ;) stojí to za to a opravdu to funguje a barva na rtech drží ;)

      Delete
  3. Já mám moc ráda odstín 4 a je můj nejoblíbenější :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abych pravdu řekla, tak mě taky tento odstín láká, ale jako první jsem ráda, že mám neutrálnější odstín, ale ta 4 je smyslná ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)