2/23/2016

Dermacol Wake&Makeup - Hydratace a krycí schopnost v jednom

Hezký den♥

musím se přiznat, že hledání dokonalého makeupu pro mě bylo cestou na dlouhou trať. A to hlavně toho vhodného pro zimní a chladné dny. Mám totiž suchou a citlivou pleť a každý makeup mi jen tak nesedne. Navíc jsem v zimě nejbledší bledulka za celý rok a když už mi makeup sedne konzistencí, je na mě příliš tmavý. Ale před nedávnem jsem narazila na nejnovější makeup od Dermacol Wake&Makeup, o kterém bych Vám chtěla dnes něco napsat. 
Dermacol Wake&Makeup seženete například v drogériích Teta nebo na oficiálních stránkách. Vyrábí se ve čtyřech barevných variacích a obsah 30ml stojí 329 Kč.

Jako pokaždé i dnes začnu obalem produktu. Ten je ve skleněné nádobce s pumpičkou, která je provedená v plastové a růžové barvě. Celkově na mě balení působí sice jednoduše a ničím nezajímavě, na druhou stranu je nevšední svým provedením (portrét obličeje, který působí sofistikovaně a žensky).
Jediné, co bych vytkla (a to se mi nelíbilo ani na lanýžovém makeupu od stejné firmy) je vrchní plastové víčko od pumpičky. Po rozlepení bezpečností etikety (nálepky) víčko nedrží a při každé manipulaci padá, takže to je jediné, co bych obalu vytkla.
Konzistence je hustá a tak je jasné na první pohled, že makeup bude krycí a to vysoce krycí. Po rozetření mi připadá pěnový - na což nejsem u makeupů moc zvyklá a upřímně se mi nejlépe do pleti zapracovává beauty blenderem. Produkt je podle oficiálního popisu hydratační a hebký, s čím musím souhlasit a tak bude vhodný pro suchou a starší pleť. Makeup bych moc nedoporučovala vrstvit, jelikož jak má vyšší kryvost, tak by se Vám mohlo u sušší pleti stát, že se Vám začnou vytvářet suché šupinky. 
popis produktu

Produkt se vyrábí ve čtyřech barevných variacích, které jsou označeny pouze číslem a já jsem si vybrala ten nejsvětlejší, č.1. Bála jsem se ze začátku, že na mě bude příliš oranžový a docela jsem přemýšlela, jestli ho někomu nepodarovat. Jelikož mi docházel můj aktuální makeup, riskla jsem to. A vyplatilo se to. Makeup po rozetření zesvětlí do neutrálního, studenějšího podtónu. Po aplikaci je pleť krásně hydratovaná a hebká. Líbí se mi, že i když má produkt vyšší kryvost, tak není těžký a necítím ho vůbec na své pleti.
Ještě chci dodat, že produkt má parfemaci, která by někomu možná mohla vadit, protože mě připadá mírně chemická, i když ke konci cítím vůní orchidejí nebo jiné květiny. Ta ale není cítit dlouho, takže si myslím, že by to nemusel být nějaký problém.
Na závěr bych chtěla říci, že jsem si poslední dobou tento makeup opravdu moc oblíbila a používám ho častěji než mé starší makeupy. Vytváří opravdu dokonalou, fotoshop pleť bez chybiček a je super, že někdo vymyslel hydratační makeup s vyšší krycí schopností, protože i lidé se sušší a dehydratovanější pletí mají nedostatky na své pleti. 

A co Vy? Oblíbily jste si nějaký makeup od Dermacolu? :)

1 comment:

  1. Tento chci take vyzkouset. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)