2/02/2016

GRWM: My winter makeup routine /Moje zimní makeup rutina 2016

Krásné úterý♥

moc mě potěšilo, když jsem Vám na instagramu a na facebooku ukazovala toto líčení a Vám se velmi líbilo. Proto jsem se rozhodla, že zkusím zaexperimentovat a pokusil jsem se pro Vás natočit tutoriál. A není to jen tak nějaký tutoriál, ale takové GRWM, jak se líčím aneb moje každodenní rutina na zimu. Na druhou stranu Vás chci poprosit o trochu zdrženlivosti s kritizováním, protože v natáčení tutoriálů jsem naprostý nováček a tak v tom nejsem profesionál.

Jinak co se týče mé zimní makeup rutiny, mám ráda hydratační makeupy, protože mám velmi suchou a citlivou pleť. který opravdu negativně reaguje na zimu. Bronzer vždy volím studenější než v létě, protože jsem v tomto období snad nejbělejší za celý rok a každý výraznější barva je na mě vidět.
Dnešní líčení je spíše nude s odstíny do studené rosegold barvičky, které je doplněné o výraznější fialovou barvu na rtech od Makeup Revolution :)

Doufám, že si video užijete a necháte se tak trochu inspirovat. :)

POUŽITÁ KOSMETIKA
Bioderma Hydrabio Serum [mojelekarna.cz] 391 Kč
Astrid balzám na rty [teta drogerie] 17, 90 Kč
Dermacol Wake&Makeup, č.1 [teta drogerie] 329 Kč
Dermacol Matt Control Corrector,01 [teta drogerie] 99 Kč
Dermacol Invisible Fixing Powder, Light [teta drogerie] 229 Kč
Avon sada na obočí [Avon] 169 Kč
Dermacol oční báze [teta drogerie] 99 Kč
Maybelline Color Tattoo, 65 Pink Gold [teta drogerie] 149 Kč
Makeup Revolution Flawless Matte paletka [Rossmann] 399 Kč
Dermacol Duo Eyeshadow,č.1 [teta drogerie] 179 Kč
Makeup Revolution Amazing rtěnka, Divine [pinkpanda.cz] 49,90 Kč


CO MÁM NA SOBĚ
○oblečení - riflová vestička s krajkou [Gate]
○šperky - náušnice [Avon], řetízek [dárek od Toma]

HUDBA
Silent Partner - Bright Future

NA CO NATÁČÍM A FOTÍM
Olympus Pen e-pl7

Označené produkty:
* produkt nám byl zaslán určitou firmou za recenzi, ale to vůbec nemění vliv na jeho výsledném hodnocení
[] obchod nebo místo, kde jsem si produkt koupila
- není li u produktu značka *, koupila jsem si ho sama

A jakou makeup rutinu upřednostňujete pro chladné dny Vy? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)