2/25/2016

Novinky v kosmetice na jaro 2016 - Essence, Lush, Dermacol

Hezký den♥

je to až neuvěřitelné, jak se nám přehoupl začátek roku a mi se zanedlouho můžeme těšit na jaro, kdy se začne příroda opět probouzet k životu. Možná se to zdá jen mě, ale poslední dobou mě připadá, že jaro se probudilo o něco dříve a vítá nás sluníčkem a zpěvem ptáčků už ráno. Ano a jelikož se nám přibližuje ospale toto roční období, představím Vám dnes jarní novinky z kosmetiky.
Essence
Značka Essence, kterou můžete najít v drogériích, si pro nás připravila další limitovanou edici, která bude k dostání od března do dubna tohoto roku. Můžeme se hned těšit na několik produktů a já Vám o řádek níže představím hned několik z nich. Její název je Wake up, spring!
paletka 01 Spring It Up! (doporučená cena 105 Kč)

tvářenka 01 Hello Sunshine (doporučená cena 94,90 Kč) - více variací
rozjasňovací jumbo pero 01 My sweet spring melody (doporučená cena 59,90 Kč)
barva na rty 01 Hello sunshine! (doporučená cena 69,90 Kč) - více variací
 pero na oční linky (doporučená cena 59,90 Kč)

Lush
Lush si pro nás jako vždy připravil jarní a velikonoční kolekci těch nejbáječnějších a nejroztomilejších produktů a přípravků. A já jsem Vám opět vybrala ty, které mě nadchly! Více o jejich limitované edici si můžete přečíst zde na oficiálních stránkách.
Fluffy Egg koupelová bomba (135 Kč)
Bunch of Carrot - bomba, která se dá opakovatelně použít (275 Kč)
Golden Egg - krémová koupelová bomba (159 Kč)
Funky Bunny - dárkové balení (650 Kč)
Humpty Dumpty koupelnová bomba (275 Kč)

Dermacol
Určitě jste si všimli, že Dermacol přišel na trh před nedávnem s novými parfemovanými vodami. Jejich velké kouzlo tkví v jejich vzájemném míchání a tak si můžete jednoduše namíchat a sladit svojí oblíbenou a ideální vůni. Více o této novince si můžete přečíst zde.
mě zaujalo tato jarní kombinace květin - kosatec, růže a jasmín (990 Kč)

A jaká novinka zaujala Vás? Napište mi dolů do komentářů :)

6 comments:

  1. Líbí se mi ta tvářenka od Essence, tyhle z limitovaných edicí nejsou totiž vůbec špatné! :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu? Já z limitovaných edicí pořídím vždy jen rtěnku, ale máš pravdu, tvářenka vypadá krásně :)

      Delete
  2. Jo Dermacol vuni bych ráda vyzkoušela :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. já taky, hrozně moc mě láká, květinové vůně mám ráda :)

      Delete
  3. Ten lush :) zlatý vajíčko si pořídím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jej taky mě láká, myslím, že minulý rok měl v sobě překvapení :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)