2/05/2016

Wishlist January 2016 - Rose&Gold

Hezké dopoledne♥

je neuvěřitelné, že je tu další měsíc a já Vám dnes přináším další inspiraci na nadcházející dny. Nezapomeňte, že měsíc únor je měsíc regenerace, ale i lásky, která nás čeká v polovině tohoto měsíce. Proto nezapomeňte nejen na své milované protějšky, ale i ti, co Vám jsou nejblíže a vždy Vás podporovali...



1 Boemi šumivá balistika Růžové poupě - s touto značkou jsem ještě neměla čest se setkat, ale narazila jsem na ní náhodou na e-shopu dekorativka.cz. Vypadá opravdu krásně a dokážu si s ní představit příjemnou a vonnou koupel. A není drahá, stojí 55 Kč.

2 Catrice Camouflage tekutý korektor, 010 Porcelain - ten tuhý v kalíšku jsem měla a nebyl špatný a o tomto tekutém se říká, že je ještě lepší. Bohužel ale v nejbližším Rossmannu Catrice neprodávají a já si budu muset ještě počkat. :( K dostání je v drogériích Rossmann nebo na dekorativka.cz. Cena je 99 Kč.

3 The Balm Mary Lou rozjasňovač - značka The Balm mě hrozně moc láká a kdybych si měla přát jen jednu věc od nich, byl by to tento rozjasňovač. Líbí se mi jeho barva, která by byla jako stvořená pro mojí bledou pleť. K sehnání je například na e-shopu pinkpanda.cz a jeho cena je 499 Kč.

4 Milani rozjasňující tvářenka, Beauty´s Touch - kdo by nebral 2v1? Díky této krásné tvářence s rozjasňovačem s reliéfem růže ušetříte dva kroky v líčení jedním tahem. Navíc se mi líbí, že každá růžička obsahuje jinou barvu a tak po nanesení na tvář získáte pokaždé jiný, přirozený odstín. Seženete jí na dekorativka.cz a její cena je 219 Kč.

5 F&F Home vonná svíčka - já svíčky miluju! A ještě více na nic miluju, když jsou v úžasném kalíšku nebo mističce, která poté slouží jako perfektní dekorace. Mě zaujala tato z F&F, která je ukrytá v krásném kalíšku ze skla ve fialkovém provedení. Tuto nádheru můžete koupit v prodejnách F&F Home nebo v řetězcích Tesco za 69, 90 Kč.

6 Real Techniques Bold Metals, Flat Contour 301 - se štětci od Real Techniques se úžasně pracuje a já osobně vlastním fialovou základní řadu na oči. Po čem ale moje srdíčko zapleskalo je tato řada Bold Metals, která je úžasná svým vzhledem, ale je prý i dokonalá. Bohužel jsou tyto štětce ve vyšší cenové kategorii a tento konkrétní, konturovací, stojí 849 Kč a je k dostání například na pinkpanda.cz.

7 Bh Cosmetics Pink a Dot sada štětců - vlastním už doma jednu řadu štětců od této značky a musím Vám říct, že co umí, jsou štětce na tvář. Jsou jemné, husté a krásně se s nimi líčí. Na tyto koukám už delší dobu a navíc obsahuje i můj vysněný deluxe fan štětec. Sada je k dostání snad všude, já jsem jí ale poprvé zaregistrovala na pinkpanda.cz a její cena je k dostání okolo 1 099 Kč.

A co Vy? Po čem touží Vaše marnotratné já? :)

1 comment:

  1. Balistiky do koupele mám ráda :) hlavně od Bomb Cosmetics

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)