2/13/2016

Wishlist Love&Sweet Valentine 2016

Krásný zamilovaný (před)den♥

víte co je zítra za den? Určitě ano! Zítra je den všech zamilovaných. I když ho možná většina z Vás neslaví, já si přeci jen trochu udělám čas a oslavím ho s tím, koho miluji. Zítřejší výjimečný den jsem proto spojila s užitečným a vytvořila jsem pro Vás další měsíční wishlist, který bude plný láskyplných nápadů a dárků, které Vás budou možná tak trochu inspirovat... :)


1 Lush bomba do koupele Lover Lamp - není nad to, když si dáte příjemnou a voňavou koupel s někým, koho milujete a na kom Vám záleží a tato koupelnová bomba je k tomu jako stvořená. I Lush přišel s limitovanou edicí právě na Valentýna a tak si zamilovaní mohou přijít na své. Tato voňavá nádhera stojí 149 Kč.

2 Bonami Hrnek Latte Sophie Vintage - k romantice patří i květiny, já miluji konkrétně růže. A co Vás probudí skvěle do zamilovaného dne, než tento krásný vintage romantický hrníček od Bonami. Mě by určitě udělal radost, tak jako určitě každé ženě, která miluje pozornost od muže, který je jí blízký. Obsah tohoto 300ml hrníčku stojí 299 Kč.

3 Ikea VARAKTIG ,F&F svíčka meloun - romantika prostě bez svíček neexistuje. První, která se mi hrozně líbí a dokážu si díky ní představit romantickou večeři, je tato řezaná, z Ikei. Druhou je pak roztomilá, plastická z F&F, která má úžasný detail v podobě malého melounku. Jestli svíčky tak krásně voní, jak vypadají, bude to jen výhodou. Svíčka VARAKTIG stojí 99 Kč, ta z F&F pak 54,90 Kč.

4 FAMNIG HJÄRTA srdcový polštář - a co se takhle podívat společně na film? Já to mám osobně moc ráda. Zhasněte světla, zapalte si vonné svíčky a romantika je na světě. Nezapomeňte se uvelebit i na hezkém a navíc pohodlném polštářku. Třeba na tomto z Ikei, který je pro lásku jako stvořený. Vykouzlí Vám lásku za 199 Kč.

5 Avon rtěnka True Colour Matte - a co na rty? Určitě zvolně něco, co se ihned neobtiskne na Vašeho nejdražšího. Mě se osobně líbí tato matná rtěnka od Avonu v krásném růžovém odstínu Posh Petal. Jedná se o přirozený odstín, který mě připomíná čajovou růži. Určitě s ní zabodujete! Obsah 36g stojí 99 Kč.

A co Vy? Jak si představuje svůj romantický, zamilovaný den? :)

PS: Krásného a sladkého Valentýna♥

3 comments:

  1. Hrníček je krásnej, ale cena za něj docela vysoká.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo no, to máš pravdu, taky jsem se koukala :( já tenhle styl hrníčků úplně zbožňuji :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)